Treceți la conținutul principal

Scoasă din cărțile de istorie, Prințesa Ahmanet revine la viață în MUMIA


Tom Cruise conduce distribuția acestei noi versiuni cinematografice a legendei care a fascinat culturi din toată lumea, încă din zorii civilizației: MUMIA.

Scenariul din MUMIA se desfăşoară în adâncul deșertului nemilos, având ca protagonistă o prințesă străveche (Sofia Boutella), al cărei destin a fost luat pe nedrept.
De la nisipurile din Orientul Mijlociu până la labirinturi ascunse în Londra modernă, Mumia aduce o minune de o  intensitate, echilibru  și emoții surprinzătoare, într-un pas imaginar care adună o nouă lume a zeilor și a monștrilor.
O producție masivă ce a cuprins trei continente, 50 de platouri de filmare, 64 de sesiuni fără grutate, sarcofage de 136 de kg, mii de efecte speciale și vizuale, decenii de imaginație, mai mult de 9 milioane de metri de film—creația mondială și lansarea cinematografică a MUMIEI reprezintă o forță de iubire profundă pentru sutele de membri ale echipei care au petrecut ore nesfârșite pentru realizarea unui film de acțiune/aventură epic care a fost realizat ca idee, în urmă cu mai bine de 5000 de ani.

Era crucial pentru regizorul-producător Kurtzman și echipa de designeri condusă de Dominic Walkins și Jon Huntman să păstreze acest film în lumea reală. Echipa a construit 50 de platouri de filmare în Europa și Africa, din Anglia până în Namibia și Franța, și jumătate dintre ele au fost realizate în studiourile istorice Shepperton, la periferia Londrei. A existat un departament de construcții de peste 200 de persoane, condus de managerul de construcții Brian Neighbor, care a fost activ de la început.

Unul dintre cele mai impresionante platouri de filmare a fost organizația secretă numită Prodigium. Platoul reprezenta o pivniță sub Muzeul Național de Istorie din Londra, unde Dr. Jekyll și armata sa de tehnicieni puteau nu numai să protejeze lumea de monștri, ci și monștrii de lume. Pentru că senariul la Mumia a evoluat în pre-producție, la fel s-a întâmplat și cu Prodigium.”Acest platou a trebuit să fie înfricoșător și apoi înspăimântător. Rezultatul final a fost un set de două niveluri, de 15.000 de metri pătrați, unde simțeai frica imediat ce intrai înăuntru.Rezultatul platoului Prodigium este un decor ruginit, uzat și la jumătatea drumului în subteran, astfel încât lumina naturală se poate strecura. La nivelul inferior al platoului sunt uneltele necesare armatei lui Jekyll pentru a-și face cercetările asupra monștrilor capturați, în acest caz Ahmanet. Pe acest platou se desfășoară una dintre cele mai intense scene de luptă, iar Crowe și Cruise au fost prezenți pentru a susține jocul.

Alături de Tom Cruise îi vom vedea pe Annabelle Wallis (King Arthur, Peaky Blinders), Jake Johnson (Jurassic World), Courtney B. Vance (American Crime Story: The People V. O.J. Simpson), precum și pe Russel Crowe, laureat cu Oscar.

Filmul este distribuit în cinematografe de RO IMAGE 2000.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d