Treceți la conținutul principal

Până în 2020, JTI va investi încă un miliard de dolari în produsele cu potențial de risc redus



JTI România lansează Logic Compact, țigaretă electronică disponibilă începând de astăzi într-o serie de magazine din București și online. JTI este prima companie multinațională de tutun care intră pe piața locală a produselor cu risc redus în segmentul țigaretelor electronice, diferențiindu-se astfel de competitori, care au optat pentru produse cu tutun încălzit.

„Logic Compact, lansat recent în Marea Britanie, a fost foarte bine primit de consumatori, iar România este acum a doua țară în care produsul este prezent. Ne bazăm pe moștenirea japoneză și expertiza globală, ca urmare calitatea este pe primul loc în tot ceea ce facem. Vom aplica aceleași standarde înalte și acum, la intrarea în categoria produselor pentru vapat, în România”, a declarat Mark Rock, General Manager JTI România, Moldova și Bulgaria.

Logic Compact este un dispozitiv de tip „închis”, cu capsule care se înlocuiesc. Produsul este disponibil în trei culori metalizate (gri, albastru, roz auriu). Capsula se atașează magnetic la dispozitiv, la fel ca un încărcător de baterie. Lichidul cu nicotină din capsulele Logic Compact, produs în Uniunea Europeană, va avea patru arome: tutun, mentol, fructe de pădure și cireșe (tobacco, menthol, berry mint, cherry).

Recent, un raport al Ministerului Sănătății din Marea Britanie a confirmat, pe baza dovezilor științifice disponibile, că țigaretele electronice au un potențial de risc redus. Raportul poate fi consultat aici.

Creșterea segmentului produselor pentru vapat reflectă o schimbare profundă în stilul de viață al oamenilor. Pentru noi, la JTI, viitorul categoriei produselor cu risc redus înseamnă inovație, care răspunde cerințelor consumatorilor adulți. Întreaga noastră activitate se concentrează pe consumatorul adult, despre care suntem ferm convinși că trebuie să aibă libertatea de a alege din toată gama de produse convenționale din tutun sau de nouă generație”, a explicat Mark Rock.

În ultimii trei ani, Japan Tobacco Group a investit la nivel global circa un miliard de dolari în produsele cu potențial de risc redus. Până în 2020, pentru dezvoltarea viitoare a acestei categorii, compania va investi încă un miliard.

JTI este lider global în segmentul țigaretelor electronice, cu o prezență puternică în piețe mature pentru produse de vapat, inclusiv Marea Britanie, Franța, Italia și SUA. La nivel global, țigaretele electronice din familia Logic sunt prezente în 12 țări, reprezentând 75% din valoarea pieței globale.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si