Treceți la conținutul principal

Cum poți să prepari acasă o cafea excepțională, la fel ca cea savurată în cafeneaua preferată?

 



În ultimul an, cafeaua a fost mai des pregătită și savurată acasă, decât în oraș. Totodată, din ce în ce mai mulți iubitorii de cafea s-au arătat deschiși în a explora moduri noi și ingenioase pentru a-și pregăti singuri băutura preferată. Astfel, ca un răspuns la schimbările din jur, dar și ca urmare a tendințelor de consum, McCann PR și Costa Coffee au făcut echipă și au creat un proiect video prin care îi ajută pe consumatori să aducă experiența cafelei perfecte și în propria locuință.

Procesul de obținere al unui latte preparat cu măiestria unui barista sau a unui cappuccino cremos este la fel de simplu precum o pauză de...cafea. Iar cele 10 tutoriale video, disponibile începând cu luna martie pe Costacoffee.ro te ajută să devii propriul barista! Website-ul Costa Coffee devine locul în care consumatorii pot învăța diverse moduri de preparare a cafelei, iar unele dintre ele sunt de-a dreptul inedite, cum ar fi cafea la Clever Dripper. În spatele ponturilor oferite se află Cezara Carteș, Coffee Capabilities Expert la Coca-Cola HBC România, cu peste 10 ani de experiență în domeniu și nenumărate cafele preparate.

„Inițiativa reflectă dorința noastră de a continua și în România misiunea Costa Coffee, care de 50 de ani a rămas neschimbată: aceea de a face accesibilă cafeaua excepțională unui număr cât mai mare de consumatori. Costa Coffee este o marcă de o calitate deosebită, care odată ce ajunge la tine acasă, face întregul proces de obținere al ceștii perfecte mult mai simplu. Astfel, alături de o cafea de o calitate foarte bună, am lansat seria de tutoriale DIY, create chiar de un expert în cafea. Sperăm ca la finalul fiecărui video, cât mai mulți români să învețe moduri inedite de pregătire a cafelei acasă și să obțină o ceașcă de cafea la fel de savuroasă precum cea din cele mai sofisticate coffee shop-uri”. – Virginia Radu, Brand Coffee Manager, Coca-Cola HBC România

Campania este dezvoltată 100% local de echipa McCann PR, iar seria video a fost preluată și pe canalele de comunicare ale altor țări din Grupul Coca-Cola HBC.

„Când cafeaua de acasă nu se potrivește cu cea din oraș. Nu te măcina! Avem rețetele video perfecte pentru tine. Aceste 10 video-tutoriale pot fi privite ca un fel de training pentru a deveni propriul barista, într-un moment în care tu, prietenii, colegii tăi, noi toți ne bem mai des cafeaua în interior decât o făceam înainte. Este timpul să iei ceașca în propriile mâini și s-o umpli cu cafeaua preferată, preparată pas cu pas chiar de tine. Nu te teme că o să greșești rețeta, acasă ești printre cunoscuți și ceașca nu va spune nimănui...dar nu uită.” - Costin Zisu, Copywriter McCann PR.

În România, proiectul este susținut de o campanie online (bannere dedicate, Google ads, YouTube - producții video de 10 secunde, social media) și proiecte TV speciale. Cezara Carteș, Coffee Capabilities Expert, merge „în turneu” în cele mai cunoscute emisiuni TV tip matinal, unde o să prepare ceașca perfecta de Costa Coffee.

Istoria Costa Coffee a început acum 50 de ani în Londra. Calitatea rămâne şi astăzi un aspect esenţial pentru Costa, inspirat din dorinţa celor doi fraţi italieni fondatori - Sergio şi Bruno Costa - de a face din cafeaua delicioasă o parte a vieţii de zi cu zi. Aceştia au experimentat nu mai puţin de 112 arome înainte să o găsească pe cea perfectă, cunoscută astăzi drept Costa Coffee Signature Blend. Pentru Costa Coffee, mai puţin de 5% din totalul boabelor de cafea din lume îndeplinesc criteriile de calitate, 100% dintre boabele selectate Costa Coffee provenind din surse certificate Rainforest Alliance.  România este una dintre primele pieţe din Grupul Coca-Cola HBC care a lansat Costa Coffee în 2020, iar în următorii trei ani se va extinde în toate cele 28 de pieţe ale grupului.

Echipele:

Coca-Cola HBC România

Cristina Funieru, Coffee Business Development Manager

Virginia Radu, Brand Coffee Manager

Cezara Carteș, Coffee Capabilities Expert

Alina Gabriela Măciucă, External Communication Coordinator

 

McCann PR

Lavinia Chican, Senior Partner

Claudiu Dobriță, Creative Director

Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR

Alina Croitoru, PR Manager

Oana State, Senior Copywriter

Costin Zisu, Copywriter

Alin Bîrlădeanu, DTP & Graphic

Carla Mihăilescu, Traffic Manager


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si