Treceți la conținutul principal

RUXX, un serial original HBO Max produs în România, are premiera pe 8 martie

 



RUXX, noul serial produs de HBO Max și filmat în România, va avea premiera pe 8 martie, odată cu lansarea noii platforme de streaming. Producția originală HBO Max, scrisă de Vera Ion și regizată de Iulia Rugină și Octav Gheorghe, are opt episoade, cu o durată de 45 de minute fiecare. Primele două episoade vor fi disponibile pe HBO Max în ziua lansării.

RUXX este o dramă modernă despre relații și tânăra generație din România, care trăiește într-o țară prinsă între trecut și viitor. Serialul urmărește frământările personajului principal, Rux (Ruxandra) interpretată de Raluca Aprodu, care încearcă să își echilibreze cariera solicitantă, lucrând pentru un mare dezvoltator imobiliar din București, cu celelalte priorități ale vieții ei: își susține financiar familia și are o relație la distanță. Rux plănuiește să se mute în SUA, dar viața are alte planuri pentru ea: trebuie să coordoneze cel mai mare proiect al șefului ei, campania electorală a soției sale.

În rolurile principale: Raluca Aprodu („Câini”, „În derivă”) și Alec Secăreanu („God’s Own Country”, „Cannibal”, „Strike Back”), alături de Mădălina Craiu („Umbre”, „Mo”) și Șerban Pavlu („Umbre”, „Babardeală cu bucluc”, „Monștri”), Alina Chivulescu („Selfie”), Bogdan Dumitrache („Pororoca”, „În derivă”, „Poziția copilului”), Ioana Bugarin („Miracol”, „Mia își ratează răzbunarea”) și Marian Olteanu („Alice T.”).

RUXX e un serial diferit de tot ce s-a făcut în România până acum, pentru că vorbește despre o generație care-și găsește vocea și identitatea într-o societate patriarhală. Fiecare episod e un carusel de emoții, iar fiecare personaj are părți în care mă regăsesc ca femeie în România și Europa de azi. M-am luptat, la rândul meu, cu prejudecățile unei societăți care te împiedică să-ți găsești și să-ți asumi identitatea”, a declarat regizoarea Iulia Rugină.

Filmat în mare parte în București, cu o coloană sonoră vibrantă pe care se regăsesc preponderent piese românești, RUXX abordează cele mai întâlnite provocări de către femeile din România - de la relații toxice la misoginism, de la barierele și inegalitățile societății la sabotaj - și subliniază importanța empatiei, perseverenței și a curajului de a fi tu însuți.

„Am avut ocazia unică de a lucra cu actori pe care, altfel, i-aș fi oprit pe stradă pentru autografe și cu o echipă extrem de competentă. Și am avut bucuria de a spune câteva povești uneori calde și sentimentale, alteori dramatice și crude, despre relații, prejudecăți, trădare, duplicitate sau putere. RUXX este un serial original, distinct ca abordare și teme, curajos și contemporan.”, spune regizorul Octav Gheorghe.

„RUXX este serialul generației mele, cu povești și personaje în care răsună clar pasiunea Verei de a reflecta realitatea Bucureștiului nostru – frumos ca noi, petrecăreț, melodios, neumbrit de resemnare. E o pasiune șoptită în secretele unui personaj, asumată răspicat în aventurile altuia, și vine la pachet cu un optimism rupt parcă din serialele cu fundal New-York-ez. M-a sedus de la draftul 1. Se vor regăsi în serial și realiștii, și optimiștii, și cei care se consumă în scuze și regrete – și mai ales, cei care nu. Și sper să se lase cu toții seduși.” – Ioanina Pavel, producător HBO Max.

Serialul este regizat de Iulia Rugină (6 episoade) și de Octav Gheorghe (2 episoade). Scenariile sunt scrise de Vera Ion, Andrei Butică este director de imagine, iar Mihai Codleanu semnează montajul.

Ioanina Pavel este producător HBO Max, iar Johnathan Young și Antony Root sunt producători executivi. Cristian Mungiu și Tudor Reu sunt producătorii din partea Mobra Films, care asigură serviciile de producție.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si