Treceți la conținutul principal

La Campionat ținem cu ele! Avon și Asociația Anais oferă butoane de panică femeilor vulnerabile, în perioada EURO 2024

 


Avon România, în colaborare cu Asociația Anais, organizație dedicată promovării și apărării drepturilor femeilor, copiilor și tinerilor, lansează o campanie menită să sprijine femeile afectate de violența domestică în perioada Campionatului European de Fotbal 2024.

Statisticile globale arată că violența împotriva femeilor și fetelor este cea mai răspândită încălcare a drepturilor omului din lume, iar una din trei femei se confruntă cu violență sau abuz de-a lungul vieții.

În România, datele pe anul 2023 făcute publice de Poliția Română relevă că, în primele nouă luni ale anului, au fost raportate peste 80.000 de cazuri de violență domestică. Cu toate acestea, realitatea este probabil mult mai sumbră, multe femei alegând să rămână în tăcere. Acest lucru evidențiază importanța unei acțiuni ferme, mai ales că urmează o perioadă în care bărbații celebrează fotbalul, dar nu și siguranța femeilor.

Studiile arată că incidența cazurilor de violență domestică crește semnificativ în timpul marilor competiții sportive. Conform unei cercetări din 2014 realizate de Dr. Stuart Kirby și profesori de la Universitatea Lancaster, publicată în Journal of Research in Crime and Delinquency, cazurile de violență domestică cresc cu aproape 26% atunci când echipa națională câștigă și cu 36% atunci când pierde. Această statistică îngrijorătoare ne-a determinat să acționăm și să lansăm o campanie care să ofere un sprijin concret femeilor vulnerabile în această perioadă.

Inițiativă pentru siguranța femeilor: distribuirea butoanelor de panică

În cadrul campaniei, Avon și Asociația Anais vor distribui 200 de butoane de panică femeilor care se simt în pericol. Aceste butoane vor fi oferite atât celor care sunt deja în baza de date a Asociației Anais, cât și celor care nu au avut până acum curajul să ceară ajutor.

„Această campanie vine într-un moment extrem de important, având în vedere contextul campionatului de fotbal și impactul acestuia asupra incidenței violenței domestice. Colaborarea cu Avon ne permite să extindem semnificativ raza noastră de acțiune și să oferim un sprijin concret femeilor aflate în pericol. Fiecare buton de panică distribuit este un pas înainte în protejarea și susținerea victimelor violenței domestice”, a afirmat Carmen Nemeș, președinte al Asociației Anais.

„La Avon România, credem cu tărie că frumusețea înseamnă și siguranță și bunăstare. Statisticile sunt alarmante și ne-au inspirat să acționăm pentru a oferi un sprijin real femeilor aflate în situații de risc. De exemplu, 43% dintre femei consideră locul de muncă un spațiu sigur care le protejează de conflictele și abuzurile de acasă, iar 13% dintre femei și-au luat liber de la locul de muncă cel puțin o dată din cauza unui conflict de acasă. Parteneriatul nostru cu Asociația Anais și distribuirea acestor butoane de panică reprezintă un pas concret în direcția protejării și susținerii femeilor, asigurându-le că nu sunt singure și că există soluții eficiente pentru a le proteja în momentele de criză”, a declarat Ana Nicolae, Head Of Integrated Communications Avon Romania & Moldova.

Cum funcționează butonul de panică

Butonul de panică este conectat la o aplicație mobilă și, în momentul în care este apăsat, transmite un mesaj SOS către persoanele de contact de încredere ale victimei. Astfel, utilizarea telefonului în momente critice, care poate fi riscantă sau dificilă, este evitată.

 

Editor on-line: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

NASTY, documentar coprodus de HBO, va fi pe Max în România pe 24 mai

  Ilie Năstase, „băiatul rău” al tenisului, este personajul principal din „NASTY”, un nou documentar care prezintă viața și cariera sa. Coprodus pentru Max de HBO Documentaries Europe și Libra Films, documentarul va fi lansat în 23 de țări în săptămâna lansării platformei de streaming Max în Europa, la scurt timp după proiecția pe care o va avea la Cannes. „NASTY” este produs de Cosmin Hodor, Tudor Giurgiu (Libra Films) și de Hanka Kastelicová & Tereza Bóna Keilová, de la Warner Bros. Discovery. “ NASTY a fost o călătorie incredibilă pentru mine, o călătorie minunată pe calea amintirilor. Până acum, reacția publicului a fost extraordinară. Mă bucur foarte mult că documentarul va fi difuzat pe Max în Europa și că mai mulți oameni au șansa de a-l viziona. Nu este doar un film despre tenis, ci și un film despre o altă epocă a sportului, despre prietenie, despre munca grea și despre ce înseamnă să rămâi credincios ție însuți. Este ceea ce am făcut întotdeauna. Am făcut-o în felul meu

Întâlnirile JTI aniversează 25 de ani cu B. DANCE, pentru prima dată în România

  Compania B. DANCE vine în premieră în România, la cea de-a XXV-a ediție a Întâlnirilor JTI , cu spectacolul „Alice”, pe 20 și 21 iunie, ora 19:30, la Teatrul Național București și pe 24 și 25 iunie, la Centrul cultural Ion Besoiu, în cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS). „Alice” a apărut ca urmare a colaborării B. DANCE, din Taipei, condusă de coregraful Po-Cheng Tsai, cu compania Tanz Luzerner Theater, coordonată de Kathleen McNurney. Spectacolul reimaginează opera literară clasică plasând-o într-o lume fantastică, la confluența cu măiestria Zen. Potrivit paginii oficiale a B. DANCE, spectacolul atrage cu o coregrafie uluitoare, costume haute couture și o scenografie elegantă, într-o "țară a minunilor" cu o atmosferă stranie și profund psihologică. Un labirint de oglinzi, proiecții artistice și desene cu cerneală în alb-negru unesc poezia și basmul, precum și cultura occidentală și cea orientală. „Dansul lui Po-Cheng Tsai este foarte dinamic. Com