Treceți la conținutul principal

Asociaţia The Social Incubator face casă cu KFC pentru susținerea integrării în societate a tinerilor orfani şi abandonaţi din România

Implicarea KFC în proiectul derulat de către The Social Incubator va ajuta la educarea și incluziunea socială a tinerilor vulnerabili și va susține în mod direct integrarea socio-profesională a tinerilor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani care urmează să părăsească centrele de plasament din România. Obiectivul principal al proiectului este de a oferi o soluție integrată, formată din evaluare, consiliere, training, angajare și mentorat post-integrare, pentru tinerii instituționalizați din România.

O analiză derulată de către Asociația The Social Incubator arată că doar 1 din 40 de tineri români care părăsesc orfelinatele are șansa de a fi angajat în mod legal, România fiind pe primul loc în ceea ce privește rata crescută a traficului de persoane din Uniunea Europeană și furnizând patru din zece victime. Dintre acestea, una din două este fată și are vârsta mai mică de 24 de ani.

Acum mai bine de trei ani, ne-am asumat misiunea de a susține tinerii defavorizați din România în procesul de integrare socio-profesională. Prin programe personalizate, am ajutat sute de tineri să-și descopere potențialul, pasiunile și le-am oferit instrumente prin care să-și construiască un viitor mai bun. Ne bucurăm că, începând de astăzi, compania KFC se alătură misiunii noastre. Suntem convinși că parteneriatul nostru va avea un impact semnificativ în viețile tinerilor pe care îi vom susține împreună”, Ionuț Pascu, Președinte Asociația The Social Incubator.

Din pricina dificultăților de integrare în societate, majoritatea tinerilor proveniți din centrele de plasament ajung să trăiască pe străzi sau chiar să devină victime ale traficului de droguri sau de persoane. Ca răspuns la această problemă, asociația a dezvoltat o nouă componentă în cadrul programului: prevenirea activă a traficului de persoane în România. Timp de trei luni, tinerii participă la cursuri intensive despre prevenirea traficului de persoane și beneficiază de consiliere psihologică și vocațională personalizată. De asemenea, tinerii pot participa la ateliere de dezvoltare personală sau cursuri de tip „train-the-trainers”, în cadrul cărora asimilează informații despre prevenirea traficului de persoane.

The Social Incubator este una dintre cele mai active organizaţii non-guvernamentale din România care lucrează în beneficiul tinerilor defavorizaţi, prin integrarea socio-economică a acestora. Organizaţia a fost înfiinţată de către un grup de profesionişti care şi-au dorit să creeze contextul şi cadrul în care tinerii aflaţi într-un impas decizional privind viitorul lor să poată găsi sprijinul necesar pentru identificarea unor modalităţi prin care să îşi crească şansele de a se angaja şi să aibă parte de o schimbare în bine în viaţa lor. Parteneriatul KFC cu Asociaţia The Social Incubator se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor.  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si