Treceți la conținutul principal

Fericirea nu o găsești la mega



Dreptul de a fi mohorât, trist și cu cearcăne la ochi parcă îți este luat în zilele noastre.

Avem toate motivele să fim fericiți: fotografii din excursiile noastre făcute  în locuri îndepărtate – la mii și peste zece mii de kilometri –, avem concept store-urile de la Mega în care găsim rafturi întregi cu produse bio, maratoane în care alergăm pentru cauze umanitare, ne donăm ziua de naștere să facem bine, cupoane la tigăi care ne simplifică viața (dacă nu ne-ar fi mai simplu să comandăm papa acasă), aparate de fitness la Word Class și sauna, masajul de 15 până la 20 de minute la birou, Uber când are tarif normal și Taxify când cerere-i prea mare, avem Facebook în loc de jurnal, apeluri nelimitate pentru a ne suna între noi (îți amintești când vorbitul la telefon era un lux? Ne era suficient să dăm un Beep ca să ne știm încă îndrăgostiți), și apelul video pentru a ne vedea cu frații plecați în afara țării.

Acum avem guma 5ive care ne stimulează simțurile, avem cafeaua la Origo și băutura în Control. Am înlocuit șaorma de la Dristor cu masa la restaurantele din Floreasca, citim cărți de dezvoltare personală, dar tot ne ținem ghiozdanul în cârcă în metroul spre Pipera. Ne ducem la terapie o dată pe săptămână pentru că suntem destul de maturi să recunoaștem că avem o problemă, două (poate chiar trei) sau că încă suntem niște copii care caută ghidare.

Nu avem timp de date-uri și sărim direct în pat – no string attached -, însă suntem triști după ce s-a consumat partida și nu ne mai ia în brațe (semnul de viață de a doua zi? Nici pomeneală). Avem apartamente în centre rezidențiale păzite, dar finisate prost și drumuri până la ele de toată jena. Copiii noștri sunt prinți și prințese, au tablete și telefoane cu care devin faimoși pe YouTube, au Disney la discreție și grădinițe cu meniu raw-vegan.

Avem de toate. Și atunci mă întreb oare dacă fericirea e ceva ce banii nu pot cumpăra?

Titlul: de Răzvan. Poză: de Edi

Comentarii

  1. ia-o de la capat cu Schopenhauer. de ce alergam cu totii orbeste catre capcana fericiri.. de ce trebuie sa fim fericiti? fericiti ca cine, cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericirea asta pesemne are un copywriter bun. Zic asta pentru ca majoritatea reclamelor vand conceptul si promisiunea fericirii. Ce tot vrem de la ea?
    Altfel, am primit un citat pe facebook la postarea asta si il scriu si aici: "Adevărata fericire costă puţin. Când costă mult, nu e de soi bun.” (Chateaubriand)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d