Treceți la conținutul principal

Fericirea nu o găsești la mega



Dreptul de a fi mohorât, trist și cu cearcăne la ochi parcă îți este luat în zilele noastre.

Avem toate motivele să fim fericiți: fotografii din excursiile noastre făcute  în locuri îndepărtate – la mii și peste zece mii de kilometri –, avem concept store-urile de la Mega în care găsim rafturi întregi cu produse bio, maratoane în care alergăm pentru cauze umanitare, ne donăm ziua de naștere să facem bine, cupoane la tigăi care ne simplifică viața (dacă nu ne-ar fi mai simplu să comandăm papa acasă), aparate de fitness la Word Class și sauna, masajul de 15 până la 20 de minute la birou, Uber când are tarif normal și Taxify când cerere-i prea mare, avem Facebook în loc de jurnal, apeluri nelimitate pentru a ne suna între noi (îți amintești când vorbitul la telefon era un lux? Ne era suficient să dăm un Beep ca să ne știm încă îndrăgostiți), și apelul video pentru a ne vedea cu frații plecați în afara țării.

Acum avem guma 5ive care ne stimulează simțurile, avem cafeaua la Origo și băutura în Control. Am înlocuit șaorma de la Dristor cu masa la restaurantele din Floreasca, citim cărți de dezvoltare personală, dar tot ne ținem ghiozdanul în cârcă în metroul spre Pipera. Ne ducem la terapie o dată pe săptămână pentru că suntem destul de maturi să recunoaștem că avem o problemă, două (poate chiar trei) sau că încă suntem niște copii care caută ghidare.

Nu avem timp de date-uri și sărim direct în pat – no string attached -, însă suntem triști după ce s-a consumat partida și nu ne mai ia în brațe (semnul de viață de a doua zi? Nici pomeneală). Avem apartamente în centre rezidențiale păzite, dar finisate prost și drumuri până la ele de toată jena. Copiii noștri sunt prinți și prințese, au tablete și telefoane cu care devin faimoși pe YouTube, au Disney la discreție și grădinițe cu meniu raw-vegan.

Avem de toate. Și atunci mă întreb oare dacă fericirea e ceva ce banii nu pot cumpăra?

Titlul: de Răzvan. Poză: de Edi

Comentarii

  1. ia-o de la capat cu Schopenhauer. de ce alergam cu totii orbeste catre capcana fericiri.. de ce trebuie sa fim fericiti? fericiti ca cine, cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericirea asta pesemne are un copywriter bun. Zic asta pentru ca majoritatea reclamelor vand conceptul si promisiunea fericirii. Ce tot vrem de la ea?
    Altfel, am primit un citat pe facebook la postarea asta si il scriu si aici: "Adevărata fericire costă puţin. Când costă mult, nu e de soi bun.” (Chateaubriand)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si