Treceți la conținutul principal

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

 


Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova.

Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare.

„Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei, fondatoarea Farmacia Tei.

Printre mărcile sonore și cu prezență exclusivă în ElectroPutere Mall se numără Mango, Musette, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, BSB, Intersport sau C&A.

„Succesul ElectroPutere Mall crește cu fiecare nouă deschidere, iar prezența brandurilor Bebe Tei și Farmacia Tei în premieră în Craiova, este un moment mult așteptat. Vrem să fim locul în care se găsește orice produs, echipament sau accesoriu pentru fiecare membru al familiei. În prezent, cu peste 200 de magazine, clienții noștri găsesc la ElectroPutere Mall o ofertă completă și cele mai bune branduri din domeniul modei, sportului, echipamentelor pentru casă, restaurantelor și divertismentului. Suntem recunoscători partenerilor noștri pentru încredere și ne asigurăm că o merităm investind continuu în extinderea și dezvoltarea acestei zone comerciale și consolidându-ne poziția de lider în regiune", a declarat Bertrand Catteau, CEO al Catinvest Group.

De la achiziția sa din 2016, Catinvest a dublat dimensiunea ElectroPutere Parc și continuă să investească în dezvoltarea și extinderea acestuia. Astfel, până la sfârșitul lui 2025, ElectroPutere Parc va avea în jur de 99.000 de metri pătraţi destinaţi activităţii de retail, 25.000 de metri pătraţi vor fi destinaţi birourilor clasa A, iar pasul concret făcut de Catinvest în direcţia coagulării unui autentic centru urban cu clădiri mixte este viitorul apart-hotel de lux cu 60 de apartamente. Bugetul total de investiții depășește 60 de milioane de euro în următorii doi ani.

Grupul francez de real estate Catinvest, care deține și administrează ElectroPutere Parc, are în portofoliu alte câteva centre comerciale din România - galeriile comerciale Carrefour Orhideea și Cora Pantelimon din București și Carrefour TOM din Constanța -, precum și din Europa de Est - Auchan Savoya Park din Budapesta și Tesco Borska Pole din Plzen. Catinvest activează, totodată, și pe piața rezidențială și comercială din Franța. În total, Catinvest deține și administrează peste 525.000 de metri pătrați de spații în Franța și în Europa de Est.


Editor online: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d