Treceți la conținutul principal

Concert The Smile, cu Thom Yorke si Jonny Greenwood de la Radiohead, la Arenele Romane din București

 


THE SMILE - adica trupa lui Thom Yorke si a lui Jonny Greenwood (Radiohead), alaturi de Tom Skinner la tobe - canta pe 17 iunie la Arenele Romane din Bucuresti. Invitat in deschidere este britanicul James Holden

The Smile este proiectul pornit de Thom Yorke si Jonny Greenwood, amandoi membrii Radiohead. Acestora li s-a alaturat la tobe Tom Skinner. Muzical, The Smile este greu de catalogat, avand influente din diferite genuri muzicale care se contopesc intr-un tot unitar. De la Afrobeat la muzica electronica, la prog rock sau chiar punk, The Smile este o experienta muzicala care holsitic s-ar defini ca art rock.

In prezent au un album lansat, A Light for Attracting Attention, material care a ajuns in top 5 in UK si pe locul 19 in Statele Unite. Pe 26 Ianuarie 2024 urmeaza un nou album, Wall of Eyes.

The Smile este cu siguranta a must nu doar pentru fanii Radiohead, este o experienta la care orice fan al muzicii ar trebui sa o ia parte.
 
The Smile lanseaza si noul lor single "Friend of a Friend" de pe viitorul album al trupei "Wall of Eyes". 

Videoclipul piesei regizat de Paul Thomas Anderson va fi proiectat intr-o serie de 16 cinematografe in perioada 18-25 ianuarie de la Sydney la Buenos Aires, alaturi si de o auditie surround a albumului. Evenimentul se va numi "Wall of Eyes, On Film" va sarbatori noul album al trupei si colaborarea cu Paul Thomas Anderson.

Albumul a fost inregistrat la Oxford si Abbey Road Studios si e produs si mixat de Sam Petts-Davies si include si o colaborare cu London Contemporary Orchestra. Wall of Eyes este urmatorul album dupa succesul celui de debut din 2022 intitulat "A Light For Attracting Attention". Albumul va fi lansat pe 26 ianuarie prin XL Recordings si poate deja fi precomandat. 

Tracklist:

Wall Of Eyes
Teleharmonic 
Read The Room
Under Our Pillows
Friend Of A Friend
I Quit
Bending Hectic 
You Know Me!
 
Biletele se gasesc pe iabilet.ro:

- Premium;

- Teren;

- Acces General.
 
Copiii sub 10 ani au acces gratuit doar in zona Teren (nu si pe scaune) si insotiti de un adult posesor de bilet valabil.
 
Recomandam fanilor care vin cu copii sub 10 ani sa le protejeze acestora urechile cu casti speciale. La concert volumul va fi puternic si acesta poate afecta auzul copiilor.
 
Organizatorii vor organiza suficiente puncte de vanzare a bauturilor pentru a evita cozile, Arenele Romane fiind o locatie propice pentru evenimentele de gen. Recomandam totusi sa veniti la concert din timp si nu fix inainte de concert. Este normal ca la orele de varf, fix inainte de intrarea pe scena a trupei cand se atinge capacitatea maxima a locatiei, barurile sa se aglomereze. Organizatorii vor oferi un program detaliat cu cateva saptamani inainte de concert.
 
Accesul cu umbrele este interzis.
 
Biletele se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro si in magazinele Flanco, Metrou Unirii 1, Muzica, IQ BOX si pe terminalele Selfpay. Online, puteti plati cu cardul, Paypal,carduri de tichete culturale Sodexo, pe factura la Vodafone sau Orange sau ramburs prin Fan Courier oriunde in tara.
 
Organizatorul isi permite sa anuleze biletele gasite la revanzare pe platforme de reselling sau pe social media, fara o instiintare in prealabil, daca pretul de revanzare depaseste valoarea platita pe bilet (+eventualele taxe de ticketing).
 
Un eveniment BestMusic Live & METALHEAD powered by Radio Guerrilla.

Editor on-line: Mihai Știrbu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d