Treceți la conținutul principal

Finanțare de peste 9 milioane de euro pentru ONG-uri prin Active Citizens Fund România

 


Programul Active Citizens Fund România lansează 5 apeluri de proiecte în valoare totală de peste 9 milioane euro, pentru organizațiile neguvernamentale din România, ca parte a Granturilor SEE și Norvegiene 2014 - 2021.

Cele 5 apeluri de proiecte fac parte din Runda 2 de finanțare, ultima din cadrul programului, și contribuie la obiectivul general al Active Citizens Fund, acela de a sprijini și consolida societatea civilă și cetățenia activă și de a crește capacitatea grupurilor vulnerabile. În același timp, apelurile urmăresc consolidarea relațiilor bilaterale cu organizații din statele donatoare: Islanda, Liechtenstein și Norvegia.

Apelurile lansate astăzi acoperă o arie largă de domenii și activități, astfel:

       Apel #2 - Educație și implicare civică

       Apel #3 - Activism civic și advocacy

       Apel #5 - Sprijin strategic pentru drepturile omului și tratament egal

       Apel #7 - Acțiuni de advocacy pentru incluziunea socială a grupurilor vulnerabile

       Apel #8 - Dezvoltarea comunităților rurale interetnice

O atenție specială va fi acordată unor domenii considerate de importanță majoră în România: mediu și schimbări climatice; egalitate de gen și violență bazată pe gen; combaterea încălcării drepturilor omului și a discriminării romilor; creșterea capacității și incluziunea romilor.

Solicitanții eligibili sunt exclusiv organizațiile neguvernamentale și non-profit (ONG) înființate legal în România. Este puternic încurajat parteneriatul atât cu alte organizații neguvernamentale (care pot fi din același domeniu de activitate sau din alte domenii complementare), cât și cu alți stakeholderi (autorități locale sau centrale, companii, alte entități publice sau private). De asemenea, este încurajat parteneriatul cu entități din statele donatoare Islanda, Liechtenstein și Norvegia.

Bugetul total al celor 5 apeluri este de 9.333.591 euro. Finanțarea proiectelor se va acorda sub formă de grant (finanțare nerambursabilă), în urma unui proces de selecție. În cadrul acestei runde a programului sunt disponibile mai multe tipuri de granturi, cu valori cuprinse între 50.000 și 150.000 euro.

Procesul de aplicare se deschide pe 17 februarie 2021 și are loc loc exclusiv online, pe platforma https://finantaripublice.fdsc.ro până 20 aprilie 2021. Detalii suplimentare despre fiecare apel, precum și despre Active Citizens Fund sunt disponibile pe website-ul programului www.activecitizensfund.ro/apeluri. Pentru a ușura selectarea celui mai potrivit apel, Operatorul de Fond a realizat o hartă a apelurilor, disponibilă la www.activecitizensfund.ro/harta-apelurilor.

În martie - aprilie vor avea loc online o serie de sesiuni de informare pentru organizațiile interesate să aplice pentru finanțare, detalii despre acestea urmând a fi făcute publice pe canalele de comunicare ale programului.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si