Treceți la conținutul principal

Cu ajutorul Mastercard, Summer Well devine „o călătorie guvernată de simțuri”


Summer Well se alătură inițiativei Mastercard de accesibilizare a festivalurilor de muzică și oferă acces gratuit persoanelor cu deficiențe de auz, precum și asistență, printr-o echipă de interpreți mimico-gestuali care vor fi prezenți în zona de bilete a festivalului,  în Sensory Playground by Mastercard, și vor interpreta melodiile artiștilor.

Muzica este mai mult decât sunet, este energie, vibrație, mesaj și emoție, iar festivalul este locul în care toate acestea capătă o cu totul altă dimensiune. Ne bucurăm mult că un eveniment muzical atât de iubit precum Summer Well a răspuns instant invitației noastre de accesibilizare, pentru că doar împreună putem să transformăm o idee într-un standard și să construim un viitor mai bun. În plus, pentru a completa atmosfera de vacanță a festivalului, ne-am dorit să le oferim fanilor Summer Well mijloacele să experimenteze muzica altfel decât până acum, ceea ce s-a tradus printr-o călătorie guvernată de simțuri, posibilă datorită tehnologiei, în Sensory Playground”, spune Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard România.

Odată cu lansarea logo-ului audio la începutul anului, Mastercard a urcat o nouă treaptă pe scara identității de brand. Drept urmare, a creat Sensory Playground, spațiul unde muzica este experimentată prin mai multe simțuri, cu ajutorul unei sfere gigant care vibrează pe ritmul de pe scenă, o altă sferă, cu același diametru, de 2 metri, care generează vizualuri dinamice și o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp. În plus, participanții vor descoperi colecția-capsulă Summer Vibes, semnată de Irina Voinea și The Stories of O, care include modele de tricouri, hanorace și pelerine de ploaie, cu design-uri speciale, care celebrează simțurile. Totodată, participanții Summer Well vor beneficia de cele mai noi și simple modalități de plată, iar cei care fac plăți contactless sau își fac top up pe brațară, cu cardul Mastercard, au 25% reducere la produsele din colecția dedicată. Colecția este cu atât mai specială, cu cât fondurile strânse în urma vânzării produselor vor fi donate Asociației Naționale a Surzilor din România.

Tot în Sensory Playground, festivalierii vor putea contribui la colajul „O şansă la viaţă. Începe ceva de nepreţuit”, realizat de artistul Ovidiu Solcan, pentru Mastercard, și simbol al eforturilor colective pentru construirea Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, de către Asociația Dăruiește Viață.

O priveliște deosebită a concertelor de pe scena principală de la Summer Well este disponibilă pentru publicul din lounge-ul Bellevue, powered by Mastercard și operat de Biutiful. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si