Summer Well se alătură inițiativei Mastercard de accesibilizare a
festivalurilor de muzică și oferă acces gratuit persoanelor cu deficiențe de
auz, precum și asistență, printr-o echipă de interpreți mimico-gestuali care
vor fi prezenți în zona de bilete a festivalului, în Sensory Playground by Mastercard, și vor
interpreta melodiile artiștilor.
„Muzica este mai mult decât sunet, este
energie, vibrație, mesaj și emoție, iar festivalul este locul în care toate
acestea capătă o cu totul altă dimensiune. Ne bucurăm mult că un eveniment
muzical atât de iubit precum Summer Well a răspuns instant invitației noastre
de accesibilizare, pentru că doar împreună putem să transformăm o idee într-un
standard și să construim un viitor mai bun. În plus, pentru a completa
atmosfera de vacanță a festivalului, ne-am dorit să le oferim fanilor Summer
Well mijloacele să experimenteze muzica altfel decât până acum, ceea ce s-a
tradus printr-o călătorie guvernată de simțuri, posibilă datorită tehnologiei,
în Sensory Playground”, spune Ada
Iftodi, Marketing Manager, Mastercard România.
Odată cu lansarea logo-ului audio la începutul anului, Mastercard a urcat o
nouă treaptă pe scara identității de brand. Drept urmare, a creat Sensory
Playground, spațiul unde muzica este experimentată prin mai multe simțuri, cu
ajutorul unei sfere gigant care vibrează pe ritmul de pe scenă, o altă sferă,
cu același diametru, de 2 metri, care generează vizualuri dinamice și o stație
de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp. În plus, participanții vor
descoperi colecția-capsulă Summer Vibes, semnată de Irina Voinea și The Stories
of O, care include modele de tricouri, hanorace și pelerine de ploaie, cu
design-uri speciale, care celebrează simțurile. Totodată, participanții Summer Well vor beneficia de cele
mai noi și simple modalități de plată, iar cei care fac plăți contactless sau
își fac top up pe brațară, cu cardul Mastercard, au 25% reducere la produsele
din colecția dedicată. Colecția este cu atât mai specială, cu cât fondurile
strânse în urma vânzării produselor vor fi donate Asociației Naționale a
Surzilor din România.
Tot în Sensory Playground, festivalierii vor putea contribui la colajul „O şansă la viaţă. Începe ceva de
nepreţuit”, realizat de artistul Ovidiu Solcan, pentru Mastercard,
și simbol al eforturilor colective pentru construirea Primului Spital de
Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, de către Asociația Dăruiește
Viață.
O priveliște deosebită a concertelor de pe scena principală de la Summer
Well este disponibilă pentru publicul din lounge-ul Bellevue, powered by
Mastercard și operat de Biutiful.
Comentarii
Trimiteți un comentariu