Treceți la conținutul principal

Cu ajutorul Mastercard, Summer Well devine „o călătorie guvernată de simțuri”


Summer Well se alătură inițiativei Mastercard de accesibilizare a festivalurilor de muzică și oferă acces gratuit persoanelor cu deficiențe de auz, precum și asistență, printr-o echipă de interpreți mimico-gestuali care vor fi prezenți în zona de bilete a festivalului,  în Sensory Playground by Mastercard, și vor interpreta melodiile artiștilor.

Muzica este mai mult decât sunet, este energie, vibrație, mesaj și emoție, iar festivalul este locul în care toate acestea capătă o cu totul altă dimensiune. Ne bucurăm mult că un eveniment muzical atât de iubit precum Summer Well a răspuns instant invitației noastre de accesibilizare, pentru că doar împreună putem să transformăm o idee într-un standard și să construim un viitor mai bun. În plus, pentru a completa atmosfera de vacanță a festivalului, ne-am dorit să le oferim fanilor Summer Well mijloacele să experimenteze muzica altfel decât până acum, ceea ce s-a tradus printr-o călătorie guvernată de simțuri, posibilă datorită tehnologiei, în Sensory Playground”, spune Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard România.

Odată cu lansarea logo-ului audio la începutul anului, Mastercard a urcat o nouă treaptă pe scara identității de brand. Drept urmare, a creat Sensory Playground, spațiul unde muzica este experimentată prin mai multe simțuri, cu ajutorul unei sfere gigant care vibrează pe ritmul de pe scenă, o altă sferă, cu același diametru, de 2 metri, care generează vizualuri dinamice și o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp. În plus, participanții vor descoperi colecția-capsulă Summer Vibes, semnată de Irina Voinea și The Stories of O, care include modele de tricouri, hanorace și pelerine de ploaie, cu design-uri speciale, care celebrează simțurile. Totodată, participanții Summer Well vor beneficia de cele mai noi și simple modalități de plată, iar cei care fac plăți contactless sau își fac top up pe brațară, cu cardul Mastercard, au 25% reducere la produsele din colecția dedicată. Colecția este cu atât mai specială, cu cât fondurile strânse în urma vânzării produselor vor fi donate Asociației Naționale a Surzilor din România.

Tot în Sensory Playground, festivalierii vor putea contribui la colajul „O şansă la viaţă. Începe ceva de nepreţuit”, realizat de artistul Ovidiu Solcan, pentru Mastercard, și simbol al eforturilor colective pentru construirea Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, de către Asociația Dăruiește Viață.

O priveliște deosebită a concertelor de pe scena principală de la Summer Well este disponibilă pentru publicul din lounge-ul Bellevue, powered by Mastercard și operat de Biutiful. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Optzeci de ani de la Holocaustul romilor. Nu vă vom uita!

  Cu sprijinul Institutului European al Romilor pentru Artă și Cultură (ERIAC) , am participat, pe 02 august 2024,  la ceremonia de comemorare a crimelor împotriva a 4.300 de romi și Sinti de către trupele SS la Auschwitz-Birkenau. În istoria mai largă a Holocaustului romilor, 500.000 de Sinti și romi au fost exterminați sistematic în Europa ocupată de naziști. Poem de Mihai Știrbu [Micaela De Carrera]: Îmi astup urechile să nu vă aud strigătele, Dar ele sunt prea puternice. Ce inimă înghețată să ai! Să nu-ți pese. Să nu te dărâme, Să nu-ți fie milă. O, tu! Paharul pe care mi l-ai întins e plin de lacrimi... Viețile voastre s-au scurs, Iar noi rămânem cu sufletele sfărâmate. Ce să ne mai spunem? Cum să învățăm să trăim fără voi? Te știu de mică, Și acum îl văd pe tatăl tău cât de bucuros a fost când ai venit pe lume. De-ar fi știut ce va urma... Fraților, Surorilor Miroase a sfârșit aici, Și nu-mi e bine. Cui îi e bine? O floare în amint...

NASTY, documentar coprodus de HBO, va fi pe Max în România pe 24 mai

  Ilie Năstase, „băiatul rău” al tenisului, este personajul principal din „NASTY”, un nou documentar care prezintă viața și cariera sa. Coprodus pentru Max de HBO Documentaries Europe și Libra Films, documentarul va fi lansat în 23 de țări în săptămâna lansării platformei de streaming Max în Europa, la scurt timp după proiecția pe care o va avea la Cannes. „NASTY” este produs de Cosmin Hodor, Tudor Giurgiu (Libra Films) și de Hanka Kastelicová & Tereza Bóna Keilová, de la Warner Bros. Discovery. “ NASTY a fost o călătorie incredibilă pentru mine, o călătorie minunată pe calea amintirilor. Până acum, reacția publicului a fost extraordinară. Mă bucur foarte mult că documentarul va fi difuzat pe Max în Europa și că mai mulți oameni au șansa de a-l viziona. Nu este doar un film despre tenis, ci și un film despre o altă epocă a sportului, despre prietenie, despre munca grea și despre ce înseamnă să rămâi credincios ție însuți. Este ceea ce am făcut întotdeauna. Am făcut-o în felul...

Întâlnirile JTI aniversează 25 de ani cu B. DANCE, pentru prima dată în România

  Compania B. DANCE vine în premieră în România, la cea de-a XXV-a ediție a Întâlnirilor JTI , cu spectacolul „Alice”, pe 20 și 21 iunie, ora 19:30, la Teatrul Național București și pe 24 și 25 iunie, la Centrul cultural Ion Besoiu, în cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS). „Alice” a apărut ca urmare a colaborării B. DANCE, din Taipei, condusă de coregraful Po-Cheng Tsai, cu compania Tanz Luzerner Theater, coordonată de Kathleen McNurney. Spectacolul reimaginează opera literară clasică plasând-o într-o lume fantastică, la confluența cu măiestria Zen. Potrivit paginii oficiale a B. DANCE, spectacolul atrage cu o coregrafie uluitoare, costume haute couture și o scenografie elegantă, într-o "țară a minunilor" cu o atmosferă stranie și profund psihologică. Un labirint de oglinzi, proiecții artistice și desene cu cerneală în alb-negru unesc poezia și basmul, precum și cultura occidentală și cea orientală. „Dansul lui Po-Cheng Tsai este foarte dinamic. Com...