Treceți la conținutul principal

Salvatorule, ia o pauză din ceea ce faci și salvează-te pe tine!



Titlul ăsta - "Salvatorule, ia o pauză din ceea ce faci și salvează-te pe tine!" - sună la fel de prost ca un script scris de un junior pentru o reclamă la un produs de care nu ai nevoie, dar de care publicitarii încearcă să te convingă că nu poți trăi fără el.


“Ladies, clientul nostru, Mihai, ne roagă să concepem un text pentru contul său de Facebook care să aibă punct de plecare episodul hipomaniacal prin care trece deja de două săptămâni. La recomandarea medicului specialist a mărit dozele medicamentelor, dar cu rezultate minore.

Ca să vă faceți o idee despre hipomanie, Tavi de la Research ne ajută cu definiția:
<<Stare de excitație trecătoare sau durabilă care se manifestă printr-o hiperactivitate, printr-o stare de spirit exuberantă și printr-o mulțime de cuvinte. Hipomania poate reprezenta o formă atenuată a fazei de manie în psihoza maniacodepresivă>>.

Tavi are și o mențiune de făcut – nu se mai spune maniacodepresiv, ci tulburare afectiv bipolară 😊  Nuanțe, dar totuși fragile în contextul clientului nostru, Mihai.

Până la 10pm, vă rog să veniți cu trei propuneri de postări pe următoarele teme:

1. De ce este important pentru o persoană cu tulburare afectivă bipolară să aibă suportul familiei, al prietenilor și al colegilor?

2. Care sunt primele semne ale unui episod manical/depresiv? Cum pot fi recunoscute de către bolnav, dar și de către cei din jurul său?

3. Cum poate mass-media să-și educe publicul eficient pe tema sănătății mentale?


Fiți cât mai creative, bold și sexy! Ați văzut cât de sympa e Mihai cu noi. Haideți să-i răplătim generozitatea!


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si