Treceți la conținutul principal

Star Trek: Generația KFC România și sistemul touchless de comandă

 


KFC România lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchless - care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza. 

Astfel, pentru a-și primi consumatorii în restaurante în cele mai sigure condiții, KFC își propune să le ofere acestora ocazia de a beneficia de o experiență 100% touchless, la plata cu cardul bancar. Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară. 

Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care: multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor. 

KFC România investește constant la nivel de tehnologie și, de aceea, în 2018, în urma parteneriatului cu Acrelec, au fost introduse noi sisteme de comandă, și anume kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții. În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.

„Digitalizarea este deja parte integrată a business-ului KFC la nivel local, acest lucru fiind vizibil în toate acțiunile întreprinse în ultima perioadă, cea mai recentă dintre ele fiind lansarea propriei platforme de comenzi online. Noul prototip de kiosk touchless, implementat pentru început la nivelul restaurantului KFC Sun Plaza Drive Thru, reprezintă, pe lângă componenta tehnologică, o nouă modalitate prin care prioritizăm siguranța clienților și angajaților, cu atât mai mult în contextul actual. Noul proiect implementat împreună cu Acrelec, alături de care am încheiat un parteneriat strategic încă de acum 2 ani, reprezintă o premieră apărută ca un demers firesc al unei viziuni comune de furnizare a celor mai moderne și mai eficiente soluții și servicii”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

„Acest sistem unic de comandă touchless, dezvoltat împreună cu partenerul nostru strategic pentru Europa de Est, KFC România, reprezintă una dintre modalitățile prin care ne propunem să facilităm și totodată să adaptăm interacțiunea consumatorilor. Kiosk-urile digitale fac parte din categoria tehnologiilor care pot avea un impact pozitiv de lungă durată asupra domeniului HoReCa. Scopul nostru comun este acela de a le oferi clienților o experiență sigură, care nu implică atingerea ecranului sau a oricărui alt element de interfață fizică, astfel încât aceștia să se simtă în siguranță atunci când vizitează restaurantele lor preferate. Noul sistem se va afla într-o continuă analiză pe perioada testării și ne vom folosi expertiza pentru a ajuta la optimizarea experienței utilizatorilor și a crea un sistem de comandă cât mai intuitiv cu putință”, a declarat Nicolae Moldovan, reprezentant Acrelec România.

Acrelec reprezintă o companie globală ce activează în zona de tehnologie și își propune să regândească experiența clienților la nivel de restaurant și branduri din industria de retail. Bazându-se pe o experiență vastă în sisteme de software, hardware și expertiză pe suport, compania dezvoltă și integrează platforme cu scopul de a crește gradul de interacțiune pentru clienți, de a optimiza, eficientiza și îmbunătăți operațiunile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Chery se lansează oficial în România, prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA

  - AUTO ITALIA, parte a Grupului Samelet, a fost desemnat importator oficial al mărcii Chery în România. -  Lansarea modelelor Chery marchează extinderea brandului pe o piață strategică din Europa Centrală și de Est. -  Gama de modele va include SUV-urile din familia TIGGO. Chery, cel mai mare exportator de autoturisme din China pentru al 22-lea an consecutiv, intră oficial pe piața din România prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA, companie parte din Grupul Samelet. Acordul va permite comercializarea locală a modelelor SUV din gama TIGGO începând cu a doua jumătate a anului 2025. Cu o prezență în peste 110 țări și regiuni și peste 15 milioane de utilizatori globali, dintre care 4,5 milioane în afara Chinei, Chery își continuă expansiunea internațională și va lansa modelele produse în serie din familia TIGGO pe mai multe piețe din Europa în cursul acestui an, transmițând un mesaj puternic la nivel global privind nivelul tehnologic al brandului Chery. Compania e...

Optzeci de ani de la Holocaustul romilor. Nu vă vom uita!

  Cu sprijinul Institutului European al Romilor pentru Artă și Cultură (ERIAC) , am participat, pe 02 august 2024,  la ceremonia de comemorare a crimelor împotriva a 4.300 de romi și Sinti de către trupele SS la Auschwitz-Birkenau. În istoria mai largă a Holocaustului romilor, 500.000 de Sinti și romi au fost exterminați sistematic în Europa ocupată de naziști. Poem de Mihai Știrbu [Micaela De Carrera]: Îmi astup urechile să nu vă aud strigătele, Dar ele sunt prea puternice. Ce inimă înghețată să ai! Să nu-ți pese. Să nu te dărâme, Să nu-ți fie milă. O, tu! Paharul pe care mi l-ai întins e plin de lacrimi... Viețile voastre s-au scurs, Iar noi rămânem cu sufletele sfărâmate. Ce să ne mai spunem? Cum să învățăm să trăim fără voi? Te știu de mică, Și acum îl văd pe tatăl tău cât de bucuros a fost când ai venit pe lume. De-ar fi știut ce va urma... Fraților, Surorilor Miroase a sfârșit aici, Și nu-mi e bine. Cui îi e bine? O floare în amint...

Chery dă startul: Primele mașini au fost trimise spre România

  Pe 4 iunie 2025, Chery Automobile a organizat primul transport oficial de vehicule către România din Wuhu, China, marcând un nou moment important în extinderea globală a companiei. Această livrare semnalează nu doar intrarea oficială a Chery pe piața europeană, ci și poziționarea României drept una dintre primele piețe strategice ale brandului în regiune. Transportul include modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 , disponibile atât în versiuni cu motor termic (ICE), cât și hibride plug-in (PHEV). Aceste modele îmbină tehnologia avansată Chery cu principii de mobilitate inteligentă și ecologică, oferind astfel consumatorilor europeni o experiență de condus eficientă, fiabilă și modernă. Transportul include modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 , disponibile atât în versiuni cu motor termic (ICE), cât și hibride plug-in (PHEV). Aceste modele îmbină tehnologia avansată Chery cu principii de mobilitate inteligentă și ecologică, oferind astfel consumatorilor europeni o experiență de condus eficientă, ...