Treceți la conținutul principal

Star Trek: Generația KFC România și sistemul touchless de comandă

 


KFC România lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchless - care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza. 

Astfel, pentru a-și primi consumatorii în restaurante în cele mai sigure condiții, KFC își propune să le ofere acestora ocazia de a beneficia de o experiență 100% touchless, la plata cu cardul bancar. Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară. 

Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care: multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor. 

KFC România investește constant la nivel de tehnologie și, de aceea, în 2018, în urma parteneriatului cu Acrelec, au fost introduse noi sisteme de comandă, și anume kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții. În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.

„Digitalizarea este deja parte integrată a business-ului KFC la nivel local, acest lucru fiind vizibil în toate acțiunile întreprinse în ultima perioadă, cea mai recentă dintre ele fiind lansarea propriei platforme de comenzi online. Noul prototip de kiosk touchless, implementat pentru început la nivelul restaurantului KFC Sun Plaza Drive Thru, reprezintă, pe lângă componenta tehnologică, o nouă modalitate prin care prioritizăm siguranța clienților și angajaților, cu atât mai mult în contextul actual. Noul proiect implementat împreună cu Acrelec, alături de care am încheiat un parteneriat strategic încă de acum 2 ani, reprezintă o premieră apărută ca un demers firesc al unei viziuni comune de furnizare a celor mai moderne și mai eficiente soluții și servicii”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

„Acest sistem unic de comandă touchless, dezvoltat împreună cu partenerul nostru strategic pentru Europa de Est, KFC România, reprezintă una dintre modalitățile prin care ne propunem să facilităm și totodată să adaptăm interacțiunea consumatorilor. Kiosk-urile digitale fac parte din categoria tehnologiilor care pot avea un impact pozitiv de lungă durată asupra domeniului HoReCa. Scopul nostru comun este acela de a le oferi clienților o experiență sigură, care nu implică atingerea ecranului sau a oricărui alt element de interfață fizică, astfel încât aceștia să se simtă în siguranță atunci când vizitează restaurantele lor preferate. Noul sistem se va afla într-o continuă analiză pe perioada testării și ne vom folosi expertiza pentru a ajuta la optimizarea experienței utilizatorilor și a crea un sistem de comandă cât mai intuitiv cu putință”, a declarat Nicolae Moldovan, reprezentant Acrelec România.

Acrelec reprezintă o companie globală ce activează în zona de tehnologie și își propune să regândească experiența clienților la nivel de restaurant și branduri din industria de retail. Bazându-se pe o experiență vastă în sisteme de software, hardware și expertiză pe suport, compania dezvoltă și integrează platforme cu scopul de a crește gradul de interacțiune pentru clienți, de a optimiza, eficientiza și îmbunătăți operațiunile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si