Treceți la conținutul principal

72 de trenuri de călători vor asigura legătura directă între Gara de Nord și Aeroport

 



Compania Natională de Căi Ferate CFR SA informează că trei operatori de transport feroviar vor asigura serviciul public de transport feroviar de călători între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă, odată cu intrarea în vigoare a noului Mers de Tren, valabil pentru perioada 13.12.2020 (ora 00.00) - 11.12.2021 (ora 24.00).

 

Legătura directă între Gara de Nord și Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi asigurată pe relația București Nord - Mogoșoaia - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și returde 72 de trenuri (36 de perechi), care aparțin următorilor 3 operatori de transport feroviar de călători:

 

  • SNTFC CFR Călători (operatorul național de transport feroviar de călători) - 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 - 10:16 și 22 trenuri, între orele 14:30 - 24:00;
  • Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 - 05:36 și 8 trenuri, între orele 09:50 - 14:56;
  • Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 10 trenuri, dintre care 2 trenuri vor circula între orele 02:30 - 03:36, 6 trenuri între orele 10:30 - 14:16 și 2 trenuri în intervalul 20:30 - 21:36.

Aceste intervale orare au ca referință orele de plecare/sosire din/în stația București Nord.

 

Primele trenuri care vor asigura legătura directă între Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Gara de Nord București (și retur) vor fi:

  • IR 10702, care aparține operatorului național CFR Călători, cu plecare din stația Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.31 și sosire la Gara de Nord București, la ora 00.56.
  • IR 16041, care aparține operatorului privat Regio Călători, cu plecare din Gara de Nord, la ora 00.30 și sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.50.

 

Ultimele trenuri care vor asigura legătura directă între Gara de Nord București și Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și retur) vor fi:

  • IR 10741, care aparține operatorului național CFR Călători, cu plecare din stația Gara de Nord București, la ora 23.50 și sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.10
  • IR 16058, care aparține operatorului privat Regio Călători, cu plecare din stația Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 23.51 și sosire la Gara de Nord, la ora 00.16.

 

Durata călătoriei de la București Nord la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi de 20 de min, iar trenurile vor circula la un interval de 40 de minute pe sens (24h/24h).

 

Pentru asigurarea legăturii directe între Gara București Nord și Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA a derulat două mari proiecte feroviare, și anume: Dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia - Baloteşti (contract în valoare 50,5 milioane lei, finanțat de la Bugetul de Stat) și construcție linie nouă pentru Racord C.F. (din zona Odăile) la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București (contract în valoare de 412.719.666 lei, finanțat din fonduri europene și buget de stat).


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si