Treceți la conținutul principal

Camera de Comerț pentru Diversitate găzduiește forumul privind ocuparea forței de muncă și antreprenoriat pentru persoanele de etnie romă

 


Camera de Comerț pentru Diversitate a găzduit săptămâna trecută primul său webinar privind ocuparea forței de muncă și antreprenoriatul romilor, cu participarea Asociației Inițiativa de Dezvoltare a Antreprenoriatului pentru Romi (REDI), Băncii Mondiale, UNICEF, Unilever, ING Bank, Dentons și Goodyear.

Ambasadorul Marii Britanii, Andrew Noble, a rostit discursul de început. Discuția s-a axat pe rolul cheie pe care îl joacă educația și instruirea în dezvoltarea profesională a muncitorilor de etnie romă și a abordat, de asemenea, modul în care REDI sprijină meșteșugarii romi să depășească obstacolele impuse pe piața de criza Covid prin comercializarea produselor lor prin internet folosind Revolut pentru plăți.

Acesta a fost al patrulea webinar sponsorizat de Cameră de Comerț pentru Diversitate, care vine sa completeze seria webinariilor organizate în jurul celor trei piloni ai săi: femei, LGBT+ și persoane cu dizabilități.

Având cea mai mare populație de romi din lume, România poate conduce calea către incluziune. Acest segment al populației - estimat la 12% - poate fi esențial în reconstrucția economiei în următorii ani. Companiile orientate spre viitor pot beneficia foarte mult dacă își îndreaptă atenția către acest fond de talent neexploatat ”, a declarat Perry Zizzi, președintele Camerei de Comerț a României pentru Diversitate.

Anul acesta am sărbătorit 165 de ani de la abolirea sclaviei romilor în România. Modul în care îi tratăm în continuare pe romi este un test decisiv care vorbește despre cine suntem noi ca societate și care va fi moștenirea noastră în viitor. Banca Mondială estimează costul excluziunii romilor în jurul a de 2 miliarde de euro pe an. Stă în puterea noastră să facem ca incluziunea romilor să fie nu numai ceea ce trebuie făcut din perspectiva drepturilor omului, ci și profitabilă pentru societatea românească. Companiile românești trebuie să preia conducerea, să-și deschidă porțile și să investească într-o resursă umană tânără și vibrantă ”, a declarat Petrică Dulgheru, director executiv al REDI.

Camera de Comerț pentru Diversitate, prima de acest gen din lume, a fost înființată în România la sfârșitul anului 2020, cu scopul principal de a promova principiile egalității, diversității și incluziunii în cadrul comunității de afaceri. Membrii fondatori ai Camerei de Comerț pentru Diversitate sunt Accenture, Dentons, ING Bank, Kaufland, Mega Image, Raiffeisen Bank și ONG-ul „Orasul Meu, Culorile Mele”. Alți membri includ Accept, DIAGEO, Dow Chemicals, GKN Fokker Engineering, Camera de Comerț Olandeză-Română, Inițiativa de Dezvoltare a Antreprenorialului pentru Romi (REDI) și Visa, iar Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) este membru de onoare. Aflați mai multe aici: www.rdcc.ro


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si