Treceți la conținutul principal

KFC susține nevoile alimentare și de educație pentru copii din medii defavorizate, prin Meniul Zilei de Mâine, o inițiativă Sphera

 



KFC sprijină 77 de copii din familii defavorizate, asigurându-le resursele financiare pentru acoperirea nevoilor de alimentație și educație școlară, printr-un parteneriat cu SOS Satele Copiilor România. Demersul este parte a platformei “Meniul Zilei de Mâine”, o inițiativă pe termen lung a Sphera Franchise Group, holdingul care deține compania ce operează KFC în România, prin care va ajuta persoane vulnerabile cu nevoile de hrană și de educație. 

Meniul Zilei de Mâine înseamnă angajamentul nostru de a construi la bunăstarea comunităților, prin proiecte în două zone care fac parte din ADN-ul nostru - alimentație și educație. Credem că, astăzi, nimeni nu ar mai trebui să își pună întrebarea "Eu ce pun pe masă mâine?", iar părinții cu atât mai puțin. Și suntem convinși că educația este singura modalitate de a crea șanse egale pentru cei aflați în situații inegale. Asigurând nevoile alimentare și investind în educație, construim un viitor mai bun. Primul pas îl facem astăzi, ajutând copii din două localități din Teleorman, prin intermediul unuia dintre partenerii noștri tradiționali, SOS Satele Copiilor" – Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group. 

Pentru cei 77 de copii din localitățile Mereni și Trivalea Moșteni, KFC direcționează o parte din vânzările Hot Bucket, unul dintre cele mai apreciate produse din meniu, iar sumele vor fi utilizate pentru asigurarea necesarului alimentar zilnic, dar și a accesului la resurse educaționale. 

De 30 de ani, misiunea SOS Satele Copiilor este aceea de a oferi o familie iubitoare pentru fiecare copil, iar KFC România este un partener drag, implicat de peste 8 ani în programele noastre. Suntem recunoscători pentru sprijinul oferit până acum și bucuroși de implicarea în cele două localități. Una dintre grijile cele mai mari ale familiilor vulnerabile este legată de posibilitatea de a-și trimite copiii la școală. Iar dacă o fac, vor avea cu ce să-i îmbrace sau cu ce să le pregătească pachețelul cu mâncare? Lipsa educației creează un scenariu sumbru atât pentru copii, cât și pentru părinții lor, iar cercul vicios al sărăciei nu poate fi întrerupt. Prin Meniul Zilei de Mâine, le oferim familiilor vulnerabile șansa de a privi cu încredere la ziua de mâine. Șansa de a crede într-o schimbare în bine” - Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România.

Lansarea platformei Meniul Zilei de Mâine este marcată printr-o expoziție care cuprinde fotografii realizate de fotograful Vlad Bâscă, precum și obiecte din viețile cotidiene ale beneficiarilor, oferind o perspectivă autentică asupra realității acestor comunități. 

“Când mi s-a povestit prima dată de proiect, am fost foarte încântat că voi avea ocazia să lucrez făcând fotografie observațională. Acum, că am cunoscut și petrecut timp cu aceste familii, cel mai tare m-ar bucura să le putem ajuta, împreună” - Vlad Bâscă, fotograf, autorul expoziției “Meniul Zilei de Mâine”.

Expoziția “Meniul Zilei de Mâine” va fi accesibilă publicului larg în perioada 16 - 18 iunie, la Galeria Galateca din București, în următoarele intervalele orare:
- Vineri, 16 iunie: 12:00 – 20:00;
- Sâmbătă, 17 iunie: 11:00 – 19:00;
- Duminică, 18 iunie: 11:00 – 19:00.

Fotografiile pot fi, de asemenea, vizualizate pe site-ul proiectului: www.meniulzileidemaine.ro.



Editor online: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si