Treceți la conținutul principal

Noapte Albă în District 40 | 19-20 mai 2018


La ediția din acest an a Nopții Muzeelor, ARCEN împreună cu BRD - Groupe Société Générale lansează proiectul District 40, o inițiativă care își propune să reactiveze și să dinamizeze Cartierul Icoanei din București prin interconectarea întregului potențial cultural și creativ din zonă.

District 40 este o platformă deschisă care va facilita un dialog și o colaborare activă între toate organizațiile, comunitățile și instituțiile culturale din Cartierul Icoanei și împrejurimi, una dintre zonele cu cel mai mare potențial de dezvoltare culturală din capitală, țesut urban istoric identitar al orașului, cu nucleul în zona construită protejată 40. Platforma se adresează atât actorilor culturali, cât și locuitorilor Cartierului Icoanei.

Pe 19 mai, Școala Centrală, Rezidența BRD Scena9, Institutul Francez, Librăria Cărturești Verona și CINETic fac Noapte Albă în District 40. Cei cinci locuitori ai districtului își vor deschide porțile între orele 20:00 – 02:00, printr-un program comun plin de experiențe vizuale și auditive, ateliere, expoziții și dezbateri. ARCEN și BRD - Groupe Société Générale invită vizitatorii să exploreze subiectul Memoriei într-o diversitate de forme: memoria arhitecturii și a orașului, memoria recentă, memoria sunetelor și a vocilor, memoria afectivă și memoria ideilor.

District 40 este inițiat și curatoriat de Svetlana Cârstean și Edmond Niculușcă, dezvoltat de BRD - Groupe Société Générale și ARCEN care și-a construit o tradiție în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural din zona Icoanei și coagularea unei comunități.

Noapte Albă în District 40 e primul episod dintr-un amplu program cultural care se va dezvolta prin partenerii deja existenți și cei care se vor alătura demersului.

În perioada 14 - 18 mai 2018, Radio România Cultural va transmite, de la ora 10:05 la 12:00, în direct, on air și online din District 40, ediţii speciale ale emisiunii de cultură urbană Oraşul vorbeşte moderate de Ioana Bâldea Constantinescu. Şcoala Centrală (14 mai), Rezidenţa BRD Scena9 (15 mai), Librăria Cărtureşti Verona (16 mai) şi Institutul Francez (18 mai) vor deveni studioul mobil pentru Radio România Cultural.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d