Treceți la conținutul principal

Lidia Buble, imaginea noului Huawei P40 lite





HUAWEI Consumer BG anunță noul parteneriat cu Lidia Buble pentru anul 2020. Artista va face parte din campaniile de comunicare pentru Huawei P40 lite, ce vor beneficia de o abordare integrată pe canalele clasice, digital și retail driven, venind astfel în întâmpinarea iubitorilor de tehnologie și a celor care vor să fie în ton cu cele mai noi tendințe.


În intervalul 4-17 martie se desfășoară campania de precomandă pentru P40 lite, campanie care o are în prim plan pe Lidia Buble. Special conceput pentru generația tinerilor de azi, telefonul se potrivește perfect cu stilul energic și în vogă al artistei, îi pune în valoare personalitatea puternică și stilul ei efervescent prin designul original, procesorul puternic și calitățile imbatabile ale camerei foto.

„Lidia Buble este una dintre cele mai apreciate artiste din România noului val. Ne bucurăm tare mult că o avem on-board și suntem siguri că implicarea ei în campania P40 lite va completa perfect imaginea pe care dorim să o conturăm pentru cel mai recent smartphone Huawei în rândul tinerilor consumatori, pe care îi vizăm cu acest device. P40 lite este un telefon cu personalitate, la fel și Lidia. De aceea, suntem siguri că acest mix de youth, energie și culoare reflectă cel mai bine noul produs și îl poziționează acolo unde ne dorim.”, declară Sabina Știrb, Head of Communication, Huawei Consumer Business Group.

Pe parcursul campaniei, ce include declinări în digital, print, tv, precum și în retail, Lidia se va bucura de capabilitățile puternice ale camerei quad de care dispune smartphone-ul și va descoperi o experiență unică de fotografiere pentru cele mai cool poze de Social Media. Artista va surprinde cele mai frumoase momente de pe scenă și din viața de zi cu zi și va relata fanilor săi cum se simte experiența P40 lite și ce aduce în plus un telefon cu astfel de specificații.



„Noul P40 lite mi-a plăcut din prima clipă! Cel mai mult m-a atras la el design-ul camerei foto, culorile minunate cu care vine la pachet și bateria care ține foarte mult. Mi se pare că ne potrivim atât stilistic, e accesoriul perfect pentru outfiturile mele, iar când vine vorba de muncă, este la fel de pus pe treabă ca mine – procesor puternic, baterie rezistentă. Suntem gata să cucerim primăvară împreună!”, spune Lidia Buble.
  
Campania pentru P40 lite vine cu o surpriză pentru cei care comandă noul smartphone până pe 17 martie: o pereche de căști Huawei FreeLace cadou la fiecare precomandă.

Smartphone-ul vine în variantele de culoare Midnight Black, Sakura Pink și Crush Green, trei culori care se înscriu cu succes în topul celor mai cool nuanțe ale anului 2020, și poate fi precomandat online de pe https://consumer.huawei.com/ro. Mai multe informații despre produs, puteți descoperi în pagina dedicată  https://consumer.huawei.com/ro/phones/p40-lite/. Comenzile vor putea fi ridicate începând cu 18 martie din magazinele Huawei Experience Store din Băneasa Shopping City și Huawei Brand Shop din AFI Cotroceni.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si