Treceți la conținutul principal

Dani Oros, Head of Marketing at Google & YouTube in Romania: Despre Google, dupa "faimosul" documentar; opinie personala



Punctul de vedere personal al lui Dani Oros,  Head of Marketing at Google & YouTube in Romania, referitor la documentarul The Social Dilemma difuzat de Netflix.

Pe scurt, in The Social Dilemma, fosti membri ai Facebook, Google, Twitter, Pinterest sau Uber afirma: „Atunci cand nu platesti pentru ceva, cel vandut esti chiar tu".

Ce spune Dani Oros?

[despre Google, dupa "faimosul" documentar; opinie personala]

Nu ai cum sa pui Google in aceeasi “oala” cu companii de social media. Google e cu totul altceva - cred cu tarie ca e compania globala care contribuie cel mai mult la cresterea economica si la imbunatatirea vietii oamenilor. Progresul oricarei societati e influentat cel mai mult de accesul la educatie, la informatie si la tehnologie/ unelte de productivitate. Google ofera acest acces pentru miliarde de oameni:

- Search: acces la orice informatie in timp real;

- YouTube: acces la toata educatia disponibila si o alternativa pentru creatori de a monetiza;

- Android: acces la telefoane, si alte produse tech, la preturi accesibile (incredibil de important mai ales in tari in curs de dezvoltare);

- Cloud (si GSuite): acces la cele mai performante instrumente de productivitate si platforme de tehnologie (un motor al inovatiei);

- + toate beneficiile oferite de Chrome, Google Maps & Waze, Classroom, GPay, programele Grow with Google si multe altele;

Pe langa asta, Google e de departe liderul global printre companii pe teme de sustenabilitate, siguranta si securitatea datelor, diversitate si incluziune, si nu in ultimul rand cultura organizationala si cum ar trebui sa iti tratezi angajatii (si nu vorbesc aici de faimoasele beneficii, ci de respectul intre si pentru angajati).

Cu siguranta ca sunt lucruri de imbunatatit, dar sa alegi sa ignori ca 99% din impact e pozitiv inseamna sa nu intelegi ca accesul la educatie si la tehnologiei este cel mai important factor pentru progresul unei societati.

Eu sunt foarte mandru de munca pe care o facem la Google si de misiunea companiei!

#personalpost "

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si