Treceți la conținutul principal

Începe UNFINISHED 2020: peste 60 de speakeri, din 21 de țări din întreaga lume, în conversații, performance-uri și workshopuri despre încredere

 



La finalul acestei săptămâni, pe 27 septembrie, începe UNFINISHED, primul festival multidisciplinar din România. Timp de șapte zile, evenimentul va oferi participanților mici ‘doze de încredere’ prin workshopuri, dezbateri, sesiuni de yoga, online dating și performance-uri susținute de peste 60 de speakeri, din 21 de țări, de pe întreg globul.

Artista Marina Abramović, autorii Priya Parker și Anand Giridharadas, activista cyborg Moon Ribas, fondatorul Kickstarter - Perry Chen, profesorul de matematică aplicată - Chris Wiggins și mulți alți profesioniști din diferite industrii vor deschide o conversație mai largă despre cum ne putem recăpăta încrederea în cei din jurul nostru, în lideri, în știri, în social media,  în comunitate.

Capucine Gros, directorul artistic al festivalului, a explicat: „Cum UNFINISHED nu se mai întâmplă în muzeu, am reinventat complet festivalul. Nu putem reda în online atmosfera unui eveniment offline și nici măcar nu vrem să facem asta. Așa că anul acesta, pe lângă o platformă online dedicată, creată pe nevoile actuale ale comunității, am ales să avem mai puține prezentări și mai multe dezbateri și conversații pentru a surprinde interacțiunea umană. Am preînregistrat majoritatea momentelor pentru o experiență fără cusur și am filmat totul alb-negru pentru a reda o atmosferă unică. Alături de invitații noștri, am creat conținut original, nimic reciclat, nimic repetat, filmat în studiouri din Brazilia, SUA, Franța, Anglia, Lituania, Elveția și România. Toate acestea cu gândul la comunitatea noastră, la cum să le câștigăm încrederea și cum să nu le înșelăm așteptările.”

Desfășurat sub înaltul patronaj al Parlamentului European, festivalul UNFINISHED va oferi tuturor participanților înscriși conținut audio, video și vizual împărțit în patru categorii: Conversații, Performance, Artă și Wellness. Toate momentele sunt reunite sub tema TRUST și vor fi transmise în platforma F[OS], în cele trei momente esențiale ale zilei:  dimineața, între ora 08:00 și 09:00,  la amiază, începând cu ora 13:00, și seara, între ora 20:00 și 23:00. Programul complet va fi disponibil cu câteva zile înainte de eveniment, însă printre cele mai așteptate momente se numără conversația dintre organizatorii festivalului și artista Marina Abramović, performance-ul artistelor Moon Ribas și Oshoke Abalu, expoziția de artă a lui Dan și Lia Perjovschi, sesiunea de online dating organizată de Isabella Nardini, dar și discuția dintre jurnalista New York Times Rukmini Callimachi și echipa din spatele emisiunii România, te iubesc!.

Cea de-a cincea ediție UNFINISHED va avea loc în perioada 27 septembrie - 4 octombrie 2020,  într-o nouă platformă digitală - [F] OS - creată de la zero. Participarea la evenimentul online se va face pe bază de înscriere, în limita a 3500 de locuri, completând formularul de la următorul link: https://bit.ly/unfinished20. Ultima zi de înscriere este miercuri, 23 septembrie, ora 23:59.

Parteneri strategici: Raiffeisen Bank, Mastercard, Trencadis, Kaufland, Facebook, Parlamentul European, Ministerul Culturii, Leroy și Asociații, Orange România, Nuclearelectrica; 

Parteneri: E.ON, DS Smith, Pro TV, Radio Guerrilla, Cărturești, Conan PR, MNaR, Radio România Cultural.

Linkuri utile:

UNFINISHED website: https://unfinished.ro/

UNFINISHED Facebook: www.facebook.com/unfinishedfestival

UNFINISHED Instagram: https://www.instagram.com/unfinishedfestival/ 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si