Treceți la conținutul principal

Asociația KinetoBebe și Carrefour România lansează un proiect ce pune în vizor sănătatea celor mici

 


Asociația KinetoBebe derulează alături de Carrefour România proiectul „Obiceiurile alimentare și starea de sănătate a copiilor”, un amplu demers prin care cei doi parteneri își propun îmbunătățirea obiceiurilor alimentare ale copiilor, în vederea reducerii supraponderabilității și a obezității printre cei mici. Proiectul debutează cu Sondajul despre obiceiurile alimentare și starea de sănătate a copiilor, prin care Asociația KinetoBebe și Carrefour România lansează un apel părinților din România pentru a împărtăși deprinderile copiilor din ultimii doi ani cu privire la alimentație. Pe baza concluziilor sondajului, se vor mapa obiceiurile alimentare ca prim pas către identificarea unor soluții viabile și de impact cu ajutorul specialiștilor.

„Ultimii doi ani au însemnat pentru mulți dintre noi sedentarism, lipsă de energie, oboseală. Este important să recunoaștem aceste stări, atât când vine vorba de noi, cât și de cei mici, afectați la rândul lor de contextul acestei perioade, iar apoi să le înțelegem și să le tratăm chiar de la sursă, pentru a le da familiilor noastre șansa la o viață sănătoasă. Alimentația este o parte importantă din această ecuație, iar Carrefour și-a asumat un angajament clar la nivel de grup de a susține clienții în tranziția către o alimentație sănătoasă, bazată pe produse proaspete, locale și curate. Iar în spatele fiecărui client, se află familia sa, copiii sau nepoții săi, care încă își formează obiceiuri alimentare și care trebuie susținuți pe drumul către o alimentație corespunzătoare. Prin demersul alături de KinetoBebe, ne propunem să ducem mai departe acest angajament”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

Proiectul Obiceiurile alimentare și starea de sănătate a copiilor va avea două etape de dezvoltare și implementare. După realizarea Sondajului despre obiceiurile alimentare și starea de sănătate a copiilor, care va funcționa ca o radiografie a impactului stilului de alimentație a copiilor în ultimii doi ani, în cea de-a doua etapă a proiectului o echipă formată din medic nutriționist, psihologi pediatri și kinetoterapeuți vor elabora un Ghid pentru familie prin care să îi ajute să adopte obiceiuri alimentare sănătoase.

Suntem convinși că demersul de a identifica obiceiurile alimentare existente în familie și comunitate este primul pas spre a găsi soluții adaptate nevoilor familiei pentru a adopta un stil de viață sănătos. Greutatea copiilor nu este doar o problemă de sănătate fizică, ci și una de sănătate psihică. Un copil supraponderal sau obez se va confrunta cu numeroase probleme de adaptare și integrare socială. Acești copii și adolescenți se confruntă cu anxietate, depresie, stimă de sine scăzută, probleme de integrare socială, bulliyng, probleme de comportament si învățare. Prin demersul nostru alături de Carrefour România ne dorim să ajutăm la dezvoltarea corectă a unor copii si adolescenți sanatosi fizic si psihic.”,  a adăugat Ana Raluca Chisu, Fondator Asociația KinetoBebe.

De ce sunt importante soluțiile ușor de implementat pentru a combate creșterea în greutate a copiilor?

Studiul European Childhood Obesity Surveillance Initiative (COSI) – România, publicat în anul 2020, relevă faptul că “Prevalența supraponderalității, inclusiv obezitatea, crește o dată cu vârsta copilului, ea fiind de 27,3% la copiii de 7-8 ani, de 31,4% la cei de 8-9 ani și de 34,6% la cei de 9-10 ani (χ2 = 39,01; p<0,001)”.

Mai mult, în anul 2021 , după un an de pandemie, în urma realizării unui "Studiu cu privire la activitatile fizice si evolutia dezvoltarii motorii a copiilor in perioada martie – decembrie 2020" realizat de Asociația KinetoBebe, părinții observau că 27. 7 % dintre copii au modificări de greutate, ca urmare a sedentarismului și a lipsei de mișcare.

Asociația KinetoBebe îi așteaptă pe toți cei care doresc să se alăture proiectului prin distribuirea și completarea Sondajului despre obiceiurile alimentare și starea de sănătate a copiilor accesând link-ul https://www.survio.com/survey/d/R7I/alimentatiecopii.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si