Treceți la conținutul principal

TheNEW by The Network: o afiliere la independență

 


TheNEW, agenția digitală de creație și strategie de brand înființată acum un an în familia MCCANNPR, se afiliază la rețeaua de agenții independente a momentului, by The Network, consolidându-și astfel commitment-ul creativ și caracterul independent și continuând să acceseze clienți și resurse internaționale ca parte dintr-un portofoliu în continuă dezvoltare.

Născută din dorința de a face lucrurile mai bine, mai fun, mai simplu, TheNEW s-a dezvoltat în ultimul an în jurul unor profesioniști cu experiență în industriile creative, leaderi în domeniile lor. 2022 a fost anul de concepție, de așezare, de “baze”, de la talent și proceduri până la un portofoliu de clienți cu peste 20 de branduri locale și internaționale, printre care Nepi (City Park, Promenada), La Fântâna, Maurisse Poland&Germany (Selfie Project), Honor, Agent Green, Pharmagenix, IMSAT, UPSA (Fervex), Fater Italia (ACE), Artexim (Festivalul Enescu), Biofarm, Habitat for Humanity și alții.

Pentru aceștia, TheNEW oferă servicii integrate de strategie, creație, social media, film content și activation marketing într-un mix care pune accentul pe inovatie si social value. De asemenea, TheNEW oferă clienților săi sesiuni de coaching și on-boarding pentru un proces de co-creation cât mai fluid.


Suntem convinși că o rețea globală deținută de agenții de creație independente va oferi clienților noștri mixul perfect dintre cele două lumi: acces la cei mai buni creativi și o rețea funcțională capabilă sa creeze soluții relevante la nivel global. Avem un respect uriaș pentru nivelul de creativitate al campaniilor made în România. Nu degeaba vi se spune “brazilienii din CEE”! Există potențialul ca această România să devină un hotspot creativ în regiune și nu numai. În acest context, TheNEW se potrivește mănușă în by The Network. Am urmărit cu atenție cariera lui Claudiu, premiile și campaniile la care a participat și suntem convinși ca vom face chestii tari împreună”, spune Per Pedersen, ex-Global Creative Chairman Grey Group, omul care a adus Pussy Riot pe scena de la Cannes și fondator by The Network.

TheNEW e genul de agenție făcută din ambiție și una din ambițiile noastre a fost să ne putem compara cu agenții creative “de afară”. Suntem mândri că facem parte dintr-o rețea de agenții independente cu un palmares de oameni, branduri și premii atât de impresionant și abia așteptăm să punem umărul cu talentul și experiența noastră”, spune Ionuț Ciobanu, Managing Director TheNEW.

Claudiu Dobriță, Creative Partner TheNEW: “by The Network e singurul gen de rețea la care ne-am dorit să aderăm. Născută în mijlocul pandemiei, de oameni care nu se feresc să riște, precum Per Pedersen și Andrea Stillacci, împreună cu care am lucrat campanii internaționale și de la care am avut norocul să învăț la începutul carierei mele, by The Network este la ora actuală cea mai nouă și hot rețea globală de agenții independente”.

by The Network este o rețea globală ce înglobează shop-uri de creatie recunoscute internațional în ultimul deceniu, precum Herezie, White Rabbit, Mortierbrigade, Small, Girls Are Awesome și Worth Your While. În cei doi ani de la înființare, by The Network a semnat campanii precum Kill Your Darlings, reper pentru reinventarea industriei de comunicare din perspectiva misiunii creative, Fuck The Rules, Flutwein sau lansarea Resident Evil pentru Amazon - și a adunat la festivalurile internaționale peste 50 de distincții, dintre care 25 de Cannes Lions.

“Cea mai importantă ambiție a noastră la momentul acesta e să facem campanii de impact alături de TheNEW. Nu doar în regiune, ci la nivel global. În al doilea rând, ne dorim să oferim clienților noștri acces la piețele din CEE alături de agenții remarcabile precum TheNEW în România, White Rabbit în Ungaria și Proof în Bulgaria”, a mai adăugat Per Pedersen.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si