L-am suprins pe un prieten pe aplicația de dating Badoo (“meet people on Badoo, make new
friends, chat, flirt”) trimițând mai multor fete același mesaj de agațament.
L-am întrebat dacă funcționează și a ezitat să-mi răspundă, dar cert e că acum
are o relație care durează de mai bine de un an cu o tipă pe care a cunoscut-o
în “viața reală”.
O altă prietenă a testat câteva luni bune aplicația OKCupid și
rezultatul a fost dezastruos pentru ea: multe propuneri de one-night-stand-uri.
Există și cazuri fericite?
Unul din trei români (36%) folosesc aplicații de dating,
însă, cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) și-a întâlnit partenerul actual
prin intermediul acestei metode, potrivit rezultatelor studiului
“Relații inteligente”, realizat pentru Huawei de
către compania de cercetare de piață IPSOS, colectând date din 12 țări,
inclusiv din România.
Pentru că tehnologia a schimbat
dinamica relațiilor, inclusiv a începuturilor de relații, 73% dintre români fac
schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă
interes pentru începerea unei relații și 35% dintre români adaugă persoana
respectivă pe conturile de Social Media, continuând interacțiunea după acest
pas.
Mai mult, 53% dintre românii
intervieviați susțin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de
exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relații la
distanță cred că flirtul prin intermediul mesajelor text și a aplicațiilor de messenger
reprezintă cea mai bună metodă pentru a menține scânteia în relațiile la
distanță.
Conform studiului comandat de Huawei,
sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârșitul întâlnirii, aceasta
continuând pe telefon. 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul
smartphone-ului, în timp ce doar 17 % dintre români recunosc că au folosit
smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conținut privat.
De la mesaje la aplicații de dating,
smartphone-urile au reușit să schimbe felul în care începem și construim o
relație, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai
dreptate zicalei potrivit căreia “Dragostea trece prin stomac”, fiind evident
că trece prin smartphone. 😊
Cercetarea de piață a fost realizată pentru Huawei
de către compania Ipsos și a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe
următoarele piețe: Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Grecia,
Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia și Turcia.
Comentarii
Trimiteți un comentariu