Treceți la conținutul principal

Provocările create de apă în secolul 21


“Răspunsul este în naturăeste sloganul ales de Națiunile Unite pentru a marca Ziua Mondială a Apei în 2018, pe 22 martie. Scopul campaniei de anul acesta este de aduce în discuție cât de importantă este grija față de natură și utilizarea corectă a resurselor sale pentru a răspunde provocărilor generate de apă în secolul 21.

În prezent, 2 miliarde de oameni din întreaga lume locuiesc în țări cu deficit de apă, o cifră care va crește semnificativ în deceniile următoare în paralel cu previziunile de creștere a populației la nivel global. Populația planetei ar putea ajunge la 9,7 miliarde în 2050, în comparație cu 7,5 miliarde acum: conform ODCE, în jur de 40% din populația lumii va trăi în zone cu provocări legate de apă.

Națiunile Unite atrag atenția asupra impactului pe care problemele de mediu și schimbările climatice îl pot avea asupra crizelor legate de apă: inundațiile, secetele și poluarea apei sunt agravate de degradarea stratului de vegetație, a solului, a râurilor și a lacurilor. Neglijarea sau abuzarea ecosistemelor are un efect imediat asupra accesului la apă. La nivel global, mai mult de 80% din apa reziduală se întoarce în ecosistem fără să fie tratată sau reciclată.

#TheHiddenLifeOfWater Viața ascunsă a apei. Pentru a celebra Ziua Mondială a Apei și a se alinia cu tema propusă de Națiunile Unite, Fundația We Are Water a lansat o campanie de conștientizare care subliniază rolul pe care îl joacă apa în viețile noastre. Apa este o resursă esențială pentru o viață sănătoasă și pentru a crea bunăstare și dezvoltare. Apa este viață și generează viață, apa este viitorul. În multe țări, accesul direct la apă permite copiilor să petreacă timpul la școală, în loc să meargă să aducă apă, și, în consecință, să contribuie la dezvoltarea economică și socială a comunităților lor. Este responsabilitatea noastră să tratăm apa ca o sursă de viață și viitor.


Cum poți susține această acțiune
Toți cei care vor să se implice pot vizita website-ul Fundației http://www.wearewater.org/the-hidden-life-of-water/. Mai mult, pot participa făcându-și o fotografie cu un pahar plin cu apă, pe care o pot distribui pe rețelele sociale folosind hashtag-ul #TheHiddenLifeofWater.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d