Treceți la conținutul principal

Noile studii europene dezvăluie impactul pozitiv pe care televizorul îl are asupra societății actuale


Inovația, ceea ce privește ​​tehnologia TV determină schimbări pozitive pe plan personal și cultural în rândul utilizatorilor europeni, potrivit noilor cercetări prezentate astăzi de Samsung la IFA. Studiul, desfășurat în preajma aniversării a 50 de ani a companiei, a indicat că evoluția televiziunii, atât în ​​ceea ce privește tehnologia de vârf, precum cea 8K, cât și conținutul de înaltă calitate, diversificat, disponibil astăzi, are un impact masiv asupra multor aspecte ale vieții utilizatorilor.

57% dintre europenii chestionați spun că au vizionat un program TV care le-a schimbat în mod activ opinia cu privire la problemele societății, inclusiv cele legate de schimbările climatice, nivelul scăzut de trai, egalitatea economică și discriminarea. Spre exemplu, documentarul „Planeta Albastră” realizat de BBC, a motivat 83% de respondenți să ia măsuri, astfel încât să reducă utilizarea plasticului de unică folosință.

Interesul pentru conținut despre problemele de actualitate este extrem de ridicat, două treimi dintre europeni exprimându-și interesul pentru programele TV ancorate în actualitate. Programul informativ, pe orice tip de subiect, rezonează din ce în ce mai mult cu utilizatorii, 56% considerând documentarul ca fiind genul de conținut care a înregistrat cele mai multe îmbunătățiri. Mai mult decât atât, într-o perioadă în care sintagma „fake news” apare la ordinea zilei, valoarea știrilor TV este esențială, aproape trei sferturi (74%) dintre europeni considerând televiziunea drept una dintre cele mai de încredere surse de știri.

Publicul evoluează odată cu ceea ce vizionează pe ecran. Conform studiului, 73% dintre europeni susțin că televiziunea le-a îmbunătățit stilul de viață – fie că doresc să învețe o limbă nouă, să încerce un sport nou sau să fie voluntari. În același timp, un sfert dintre respondenți doresc să călătorească în destinații noi, văzute la televizor, pe care nu le-ar fi considerat atractive inițial. 38% spun că au fost încurajați să încerce rețete noi din culturi diferite. Rata aceasta crește până la 41% în rândul utilizatorilor de televizoare inteligente, ceea ce sugerează că televizoarele cu acces la internet îmbunătățesc cu adevarat experiența de vizionare.

În timp ce televiziunea încurajează telespectatorii să-și depășească limitele și să încerce lucruri noi, aceasta are și o influență importantă atunci când vine vorba de relaxare. Un sfert dintre utilizatori consideră că vizionarea unor programe TV contribuie la bunăstarea lor mentală generală, în timp ce o treime afirmă că este principala modalitate de relaxare.

Studiul indică, de asemenea, că televiziunea rămâne în continuare o experiență socială, jumătate dintre utilizatori considerând timpul petrecut la televizor ca timp de calitate alături de familie. De fapt, mai mult de o treime (34%) dintre europeni consideră că televizorul a creat unele dintre cele mai puternice amintiri alături de alte persoane, în special momentele cheie legate de sport sau de știri, acest lucru amplificând rolul televiziunii ca platformă pentru experiențe pozitive împărtășite.
  
„Astăzi, televizorul continuă să ne informeze, să ne inspire și să ne îmbogățească viața: cele mai recente studii arată efectul și interesul pe care televizorul le manifestă asupra audiențelor. Rămânem devotați ideii de a veni cu inovații centrate pe nevoile utilizatorului care să reinventeze rolul pe care televizorul îl joacă în casele noastre. Ne asigurăm de acest lucru prin produse precum revoluționara gamă QLED cu rezoluție 8K care oferă o calitate imersivă a imaginii, un design elegant și funcții inteligente, asigurând fundamentul pentru a crea noi experiențe personalizate de vizionare. Ecranele mai mari și mai bune, cu conținut mai inteligent și mai divers, oferă televiziunii puterea de a influența opiniile noastre pe o serie de subiecte. " a declarat Nathan Sheffield, șeful TV și AV de la Samsung Europe.

Alte concluzii cheie ale studiului includ:


Creșterea reprezentativității la TV
44% dintre europeni consideră că reprezentarea rasială și etnică la TV s-a îmbunătățit considerabil în ultimii 5 ani.

Televizorul ne lărgește orizonturile culturale
Odată cu vizionarea a tot mai multe televiziuni străine, peste 40% dintre europeni spun că televizorul ajută la lărgirea orizonturilor lor.

Televizorul ofera momente de socializare
Un sfert dintre europeni socializează în jurul televizorului cel puțin lunar.

QLED este viitorul experienței de vizionare
80% dintre cei care urmăresc conținut pe ecrane QLED sunt de acord că această tehnologie îmbunătățește experiența de vizionare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si