Treceți la conținutul principal

Cu totii avem multa putere, cu totii avem multa responsabilitate


Orange România lansează o campanie de comunicare care încurajează folosirea tehnologiei în mod responsabil. Astfel, Orange îşi propune să informeze clienţii asupra avantajelor şi mai ales asupra riscurilor legate de folosirea internetului , precum şi asupra diferitelor produse şi programe pe care le pune la dispoziţia clienţilor în acest scop. Campania reprezintă angajamentul Grupului Orange de a oferi servicii digitale accesibile tuturor, indiferent de educaţie, vârstă, situaţie materială sau locaţie, dar şi de a contribui la transformarea lumii într-un loc mai bun, cu ajutorul tehnologiei.

Responsabilitatea socială este un pilon esenţial al strategiei Orange în toate cele 220 de ţări şi teritorii unde activează. Tododată, Orange este şi primul operator telecom care a comunicat despre riscurile asociate utilizării serviciilor digitale, abordând subiectul în 27 de ţări. Încă de la intrarea pe piaţa din România, acum 22 de ani, Orange s-a angajat să contribuie la susţinerea unei societăţi în care toţi oamenii să se poată bucura de beneficiile tehnologiei cu un impact pozitiv asupra lor, asupra comunității și asupra planetei.

„Trăim într-o lume digitală cu oportunităţi infinite de comunicare, de inovare și eficientizare a proceselor, iar impactul tehnologiei  înseamnă atât beneficii, cât și riscuri pentru clienții noștri, pentru societate și pentru natură. Suntem conştienţi de rolul important pe care Orange îl are în evoluţia revoluţiei digitale, dar şi de responsabilitatea în construirea unei lumi în care cât mai mulți dintre noi se pot bucura de cele mai noi tehnologii cu cât mai puţine riscuri asociate.”  declară Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Prin produse şi programe concepute pentru a-i ajuta pe clienţi să utilizeze tehnologia în siguranță și în mod responsabil, campania „Cu toţii avem multă putere, cu toţii avem multă responsabilitate” se concentrează pe trei direcţii prioritare de acţiune: petrecerea online a unui timp de calitate, implicare în reducerea decalajului digital şi folosirea mai eficientă a energiei și a altor resurse ale planetei. Printre programe se numără atelierele digitale Smart Parents, care au loc în Orange smart shop-uri din toată țara; SuperCoders, ateliere și concursuri de coding pentru copii; BuyBack, program comercial de recuperare și reciclare a device-urilor electronice; Comunitatea Orange, hub online pentru suport și informații.  

Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat aici: https://bit.ly/31l7BwN

Mai multe informaţii despre riscurile asociate utilizării serviciilor digitale, despre folosirea tehnologiei în mod responsabil şi despre instrumentele pe care Orange le oferă clienţilor sunt disponibile pe: responsabilitate-sociala.orange.ro






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si