Treceți la conținutul principal

Cu totii avem multa putere, cu totii avem multa responsabilitate


Orange România lansează o campanie de comunicare care încurajează folosirea tehnologiei în mod responsabil. Astfel, Orange îşi propune să informeze clienţii asupra avantajelor şi mai ales asupra riscurilor legate de folosirea internetului , precum şi asupra diferitelor produse şi programe pe care le pune la dispoziţia clienţilor în acest scop. Campania reprezintă angajamentul Grupului Orange de a oferi servicii digitale accesibile tuturor, indiferent de educaţie, vârstă, situaţie materială sau locaţie, dar şi de a contribui la transformarea lumii într-un loc mai bun, cu ajutorul tehnologiei.

Responsabilitatea socială este un pilon esenţial al strategiei Orange în toate cele 220 de ţări şi teritorii unde activează. Tododată, Orange este şi primul operator telecom care a comunicat despre riscurile asociate utilizării serviciilor digitale, abordând subiectul în 27 de ţări. Încă de la intrarea pe piaţa din România, acum 22 de ani, Orange s-a angajat să contribuie la susţinerea unei societăţi în care toţi oamenii să se poată bucura de beneficiile tehnologiei cu un impact pozitiv asupra lor, asupra comunității și asupra planetei.

„Trăim într-o lume digitală cu oportunităţi infinite de comunicare, de inovare și eficientizare a proceselor, iar impactul tehnologiei  înseamnă atât beneficii, cât și riscuri pentru clienții noștri, pentru societate și pentru natură. Suntem conştienţi de rolul important pe care Orange îl are în evoluţia revoluţiei digitale, dar şi de responsabilitatea în construirea unei lumi în care cât mai mulți dintre noi se pot bucura de cele mai noi tehnologii cu cât mai puţine riscuri asociate.”  declară Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Prin produse şi programe concepute pentru a-i ajuta pe clienţi să utilizeze tehnologia în siguranță și în mod responsabil, campania „Cu toţii avem multă putere, cu toţii avem multă responsabilitate” se concentrează pe trei direcţii prioritare de acţiune: petrecerea online a unui timp de calitate, implicare în reducerea decalajului digital şi folosirea mai eficientă a energiei și a altor resurse ale planetei. Printre programe se numără atelierele digitale Smart Parents, care au loc în Orange smart shop-uri din toată țara; SuperCoders, ateliere și concursuri de coding pentru copii; BuyBack, program comercial de recuperare și reciclare a device-urilor electronice; Comunitatea Orange, hub online pentru suport și informații.  

Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat aici: https://bit.ly/31l7BwN

Mai multe informaţii despre riscurile asociate utilizării serviciilor digitale, despre folosirea tehnologiei în mod responsabil şi despre instrumentele pe care Orange le oferă clienţilor sunt disponibile pe: responsabilitate-sociala.orange.ro






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Chery se lansează oficial în România, prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA

  - AUTO ITALIA, parte a Grupului Samelet, a fost desemnat importator oficial al mărcii Chery în România. -  Lansarea modelelor Chery marchează extinderea brandului pe o piață strategică din Europa Centrală și de Est. -  Gama de modele va include SUV-urile din familia TIGGO. Chery, cel mai mare exportator de autoturisme din China pentru al 22-lea an consecutiv, intră oficial pe piața din România prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA, companie parte din Grupul Samelet. Acordul va permite comercializarea locală a modelelor SUV din gama TIGGO începând cu a doua jumătate a anului 2025. Cu o prezență în peste 110 țări și regiuni și peste 15 milioane de utilizatori globali, dintre care 4,5 milioane în afara Chinei, Chery își continuă expansiunea internațională și va lansa modelele produse în serie din familia TIGGO pe mai multe piețe din Europa în cursul acestui an, transmițând un mesaj puternic la nivel global privind nivelul tehnologic al brandului Chery. Compania e...

Optzeci de ani de la Holocaustul romilor. Nu vă vom uita!

  Cu sprijinul Institutului European al Romilor pentru Artă și Cultură (ERIAC) , am participat, pe 02 august 2024,  la ceremonia de comemorare a crimelor împotriva a 4.300 de romi și Sinti de către trupele SS la Auschwitz-Birkenau. În istoria mai largă a Holocaustului romilor, 500.000 de Sinti și romi au fost exterminați sistematic în Europa ocupată de naziști. Poem de Mihai Știrbu [Micaela De Carrera]: Îmi astup urechile să nu vă aud strigătele, Dar ele sunt prea puternice. Ce inimă înghețată să ai! Să nu-ți pese. Să nu te dărâme, Să nu-ți fie milă. O, tu! Paharul pe care mi l-ai întins e plin de lacrimi... Viețile voastre s-au scurs, Iar noi rămânem cu sufletele sfărâmate. Ce să ne mai spunem? Cum să învățăm să trăim fără voi? Te știu de mică, Și acum îl văd pe tatăl tău cât de bucuros a fost când ai venit pe lume. De-ar fi știut ce va urma... Fraților, Surorilor Miroase a sfârșit aici, Și nu-mi e bine. Cui îi e bine? O floare în amint...

Chery dă startul: Primele mașini au fost trimise spre România

  Pe 4 iunie 2025, Chery Automobile a organizat primul transport oficial de vehicule către România din Wuhu, China, marcând un nou moment important în extinderea globală a companiei. Această livrare semnalează nu doar intrarea oficială a Chery pe piața europeană, ci și poziționarea României drept una dintre primele piețe strategice ale brandului în regiune. Transportul include modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 , disponibile atât în versiuni cu motor termic (ICE), cât și hibride plug-in (PHEV). Aceste modele îmbină tehnologia avansată Chery cu principii de mobilitate inteligentă și ecologică, oferind astfel consumatorilor europeni o experiență de condus eficientă, fiabilă și modernă. Transportul include modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 , disponibile atât în versiuni cu motor termic (ICE), cât și hibride plug-in (PHEV). Aceste modele îmbină tehnologia avansată Chery cu principii de mobilitate inteligentă și ecologică, oferind astfel consumatorilor europeni o experiență de condus eficientă, ...