Treceți la conținutul principal

MagiCamp, prin ochii lui Alex Dima



Aseară, la România, te iubesc!, Alex Dima a arătat magia binelui din tabăra pentru copiii bolnavi de cancer: MagiCamp. Povestea impresionantă a celor care aduc un strop de bucurie în vieților micuților încercați de boală a fost urmărită cu sufletul la gură de români. Emisiunea a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ediția România, te iubesc! -  ”Joacă la greu” a înregistrat 3.8 puncte de rating și 18.6% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.3 rating și 11% cotă de piață. La nivel național, peste 700.000 de persoane au empatizat cu poveștile copiilor care uită de boală cu ajutorul celor de la MagiCamp.

Multumesc pentru că ne sunteți alături, pentru empatie, solidaritate, omenie! Pentru că ne dați sentimentul că lupta noastră nu este în zadar! Că nu suntem singuri! România, te iubesc! a fost aseară lider de audiență cu emisiunea despre MagiCamp. Dincolo de cifrele audienței, am alte date, care mă bucură foarte tare. După ce am vorbit despre MagicBox, colete pe care asociația le trimite oamenilor cu probleme, preț de câteva minute, 10 romani pe secundă s-au înscris pentru a adopta un astfel de colet. Până acum au fost adoptate 2.300 de MagicBox-uri. Pentru MagicHelp, aplicația prin care familiile cu probleme pot să găsească locuri în care să mănânce și să doarmă gratis, s-au înscris 163 de parteneri care oferă alimente, transport, servicii medicale, divertisment pentru copii, materiale de construcții și multe altele. Cred cu tărie că aplicația MagicHelp poate să facă minuni. Toate aceste date sunt dovada că suntem pe drumul cel bun, că împreună suntem o forță în slujba binelui! Zic, să nu ne oprim!”, a spus Alex Dima despre ediția România, te iubesc de aseară.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si