Treceți la conținutul principal

LetZ Digital îi provoacă pe tineri să iasă în comunitate și să descopere ce probleme au vecinii lor

 


Proiectul de solidaritate ”LetZ Digital”,  început în luna februarie a anului 2023 și finanțat prin Corpul European de Solidaritate, aduce  împreună tineri dornici de a se implica în comunitatea din care fac parte, prin activități de educație non-formală și le oferă instrumente digitale pentru a deveni, la rândul lor, mici influenceri de bine în grupurile de prieteni și în online.

Iar pe 23 aprilie, o parte dintre tineri s-au întâlnit pentru ceva diferit. În cadrul proiectului a avut loc o vânătoare de comori urbane, în care tinerii au ieșit în comunitate și au descoperit Sectorul 3 prin activități și provocări diverse.

Cu startul dat de la sediul Fundației Romanian Angel Appeal din Sectorul 3, unde participanții au fost împărțiți în echipe și au primit o hartă pe care urmau să identifice diferite puncte. Aici aveau să descopere monumente, să rezolve ghicitori, să îndeplinească diverse provocări. Pentru fiecare misiune îndeplinită, ei au primit puncte, iar odată ajunși înapoi la sediu s-a realizat clasamentul, echipa de pe primul loc a primit un premiu simbolic.

Câștigul a fost totuși mai mare decât premiul - tinerii au concurat cu alți membrii ai societății civile, s-au folosit de dispozitivele tehnologice pentru a rezolva probleme, provocări și ghicitori, au interacționat cu cetățenii Sectorului 3, au discutat cu aceștia nemulțumirile lor și s-au uitat la modalități de implicare civică, printre care și voluntariatul. Totul în termen de 4 ore, într-o cursă unică prin oraș.

În urma experienței participanții au mărturisit că și-au descoperit abilități pe care nu le experimentaseră până atunci au format o echipa, chiar dacă unii din membri nu se cunoșteau anterior.

Prin acest proiect ne-am propus crearea unui grup de micro-influenceri comunitari, format din 20 de tineri care să interacționeze direct cu ONG-uri în comunitate, oportunitățile de piață și modelele de bune practici, iar apoi să distribuie informațiile către colegii și prieteni, fizic sau prin intermediul rețelelor de socializare. De asemenea, am urmărit creșterea competențelor transversale necesare pentru integrarea pe piața muncii în rândul acestor tineri.

Dar cum oamenii sunt dinamici și nevoile capătă noi forme, acum în proiectul nostru sunt implicați și studenții de la Facultatea de Administrație și Management Public din cadrul Academiei de Studii Economice din București”, se arată în comunicatul de presă al fundației.

Deși proiectul este aproape pe final, activitățile Fundației Romanian Angel Appeal nu se opresc aici, fiindcă se anunță o vară plină: Rămâneți la curent cu activitățile tinerilor și nu numai, pe conturile de socializare ale Fundației RAA, dar și pe contul proiectului LetZ Digital!”, mai precizează ONG-ul.

Proiectul LetZ Digital se bucură de finanțarea Corpului European de Solidaritate prin Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale în perioada august 2022 - iulie 2023. Proiectul are un buget de de 6.000 EURO și are scopul de a crește nivelul de implicare a 20 de tineri prin activități non-formale. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si