Treceți la conținutul principal

Doar câteva zile până la cea mai mare conferință despre eșec - I Love Failure 2023 - Education

 


Au mai rămas doar câteva zile până la „I Love Failure 2023 - Education”, cea mai mare conferință despre eșec din lume, ce va avea loc pe 23 și 24 octombrie la Opera Națională din București. Evenimentul pune accent pe ideea că educația nu se rezumă doar la școală în sine, ci la faptul că fiecare experiență din viața noastră reprezintă, de fapt, o nouă lecție învățată.

Evenimentul I Love Failure 2023 - Education este deschis tuturor celor interesați de dezvoltare personală, asumare și ambiție. În fața publicului vor fi aduse o serie de povești impresionante ale unor nume importante din media autohtonă precum Mihai Morar, Mirela Retegan, Cristian Onețiu, Andreea Raicu și mulți alții. Prin prisma experiențelor trăite, vor împărtăși publicului larg cum au depășit obstacolele întâmpinate pe drumul spre succes și cum și-au păstrat motivația pentru a ajunge în vârf, oferind astfel doza de inspirație și motivație pentru cei care vin să învețe din greșelile altora.

Totul a început de la dorința de a schimba percepția oamenilor față de eșec și de a le arată drumul de la agonie la extaz. „Pe 23 și 24 octombrie ne așteaptă 2 zile cu povești autentice și pline de emoție. Am încercat să creăm ceva unic și am adus împreună un mix de participanți care vin din lumi diferite, dar care suntem convinși că au mai multe în comun decât cred. Veți avea parte de o atmosferă relaxantă, care încurajează toți participanții, de la studenți la CEOs, să fie vulnerabili. Așteptăm în jur de 1000 de participanți: de la sportivi de performanță, actori, ONG-iști, antreprenori și până la directori executivi. Ce le-aș spune celor care încă nu și-au luat bilet? Să facă primul pas către eliminarea întrebării „ce ar fi fost dacă?” din vocabular prin înlăturarea întrebării „ce ar fi fost dacă aș fi mers la I Love Failure 2023 - Education?”, susține Cătălin Meșter, inițiatorul proiectului.

1000 de participanți, 300 de companii și 40 de speakeri de mare calibru vor fi prezenți în cadrul evenimentului și promit celor prezenți o întâlnire inedită și plină de vulnerabilitate ce îi va determina să privească eșecul dintr-o nouă perspectivă.

Dacă vrei să faci parte din gașca celor care învață din greșelile altora și ai nevoie de un boost de motivație în calea ta spre succes, poți afla mai multe informații despre eveniment și achiziționa ultimele bilete accesând linkul: https://ilovefailure.world/

I Love Failure este o inițiativă începută în România în 2018, dedicată reducerii fricii de eșec în lume prin evenimente unice în care speakerii susțin scurte discursuri puternice despre propriile lor eșecuri și lecții învățate. Speakerii sunt de obicei persoane cu performanțe remarcabile și povești uluitoare, de la antreprenori și investitori, până la artiști, sportivi și influenceri.


Editor on-line: Mihai Știrbu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si