Treceți la conținutul principal

Vodafone semnează un Memorandum de Înțelegere pentru achiziția Telekom România, inclusiv a unei părți semnificative din activele acesteia

 


Vodafone România a semnat un Memorandum de Înțelegere ca prim pas pentru achiziția Telekom România Mobile Communications, inclusiv a unei părți semnificative din activele acesteia de la Hellenic Telecommunications Organization (OTE). De asemenea, Digi România va prelua o parte din active.

„Este un moment important pentru piața de telecomunicații din România, cu un potențial semnificativ de creștere odată cu finalizarea acestei tranzacții. Încă de la preluarea mandatului de CEO al Vodafone România, am considerat că industria are nevoie de condiții care să susțină nivelul ridicat al investițiilor 5G și promovarea inovației. Sunt încântat de anunțul de astăzi care dovedește încă o dată că Vodafone își respectă promisiunea față de România. Continuăm să investim și să furnizăm românilor servicii la cele mai înalte standarde”, a declarat Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.

Finalizarea tranzacției este condiționată de o serie de proceduri legale, inclusiv încheierea analizei de due diligence și obținerea aprobărilor prealabile din partea autorităților competente. În acest moment, nu există alte detalii legate de aprobarea finală a achiziției, dat fiind stadiul incipient al procesului.

În același timp, Vodafone își menține promisiunea față de România și va finaliza anul acesta investiții locale de peste 200 de milioane de euro. Investițiile totale de-a lungul celor 27 de ani de prezență a Vodafone în România se ridică la peste 6,5 miliarde de euro.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Optzeci de ani de la Holocaustul romilor. Nu vă vom uita!

  Cu sprijinul Institutului European al Romilor pentru Artă și Cultură (ERIAC) , am participat, pe 02 august 2024,  la ceremonia de comemorare a crimelor împotriva a 4.300 de romi și Sinti de către trupele SS la Auschwitz-Birkenau. În istoria mai largă a Holocaustului romilor, 500.000 de Sinti și romi au fost exterminați sistematic în Europa ocupată de naziști. Poem de Mihai Știrbu [Micaela De Carrera]: Îmi astup urechile să nu vă aud strigătele, Dar ele sunt prea puternice. Ce inimă înghețată să ai! Să nu-ți pese. Să nu te dărâme, Să nu-ți fie milă. O, tu! Paharul pe care mi l-ai întins e plin de lacrimi... Viețile voastre s-au scurs, Iar noi rămânem cu sufletele sfărâmate. Ce să ne mai spunem? Cum să învățăm să trăim fără voi? Te știu de mică, Și acum îl văd pe tatăl tău cât de bucuros a fost când ai venit pe lume. De-ar fi știut ce va urma... Fraților, Surorilor Miroase a sfârșit aici, Și nu-mi e bine. Cui îi e bine? O floare în amintirea voas

NASTY, documentar coprodus de HBO, va fi pe Max în România pe 24 mai

  Ilie Năstase, „băiatul rău” al tenisului, este personajul principal din „NASTY”, un nou documentar care prezintă viața și cariera sa. Coprodus pentru Max de HBO Documentaries Europe și Libra Films, documentarul va fi lansat în 23 de țări în săptămâna lansării platformei de streaming Max în Europa, la scurt timp după proiecția pe care o va avea la Cannes. „NASTY” este produs de Cosmin Hodor, Tudor Giurgiu (Libra Films) și de Hanka Kastelicová & Tereza Bóna Keilová, de la Warner Bros. Discovery. “ NASTY a fost o călătorie incredibilă pentru mine, o călătorie minunată pe calea amintirilor. Până acum, reacția publicului a fost extraordinară. Mă bucur foarte mult că documentarul va fi difuzat pe Max în Europa și că mai mulți oameni au șansa de a-l viziona. Nu este doar un film despre tenis, ci și un film despre o altă epocă a sportului, despre prietenie, despre munca grea și despre ce înseamnă să rămâi credincios ție însuți. Este ceea ce am făcut întotdeauna. Am făcut-o în felul meu