Treceți la conținutul principal

Un podcast despre parenting în lumea artei contemporane? Da, există și se numește The Real Deal

 


La mijlocul lunii noiembrie, Galeria Catinca Tabacaru a lansat în premieră, pe site-ul oficial - la secțiunea Projects: https://catincatabacaru.com/projects/the-real-deal - podcast-ul The Real Deal.
 
Realizat de Catinca Tăbăcaru împreună cu Maria Bîrsan (director / Sandwich Gallery), podcast-ul dezbate situația parenting-ului alături de invitați/te speciali/e din lumea artei contemporane.
 
Proiectul este în desfășurare și face parte dintr-un program amplu, care analizează și expune din luna octombrie, în cadrul galeriei Catinca Tabacaru, diferite manifestări artistice cu componentă socială: de la tematici despre populism, cultura de masă și manipulare media, până la subiecte despre parenting și integrarea diferitelor minorități în societate.
 
Primul eveniment din cadrul programului The Real Deal - expoziția All the Rumors are True (artistă: Daniela Pălimariu), a fost lansat pe 13 octombrie, și este deschis publicului în spațiul galeriei până pe data de 16 decembrie.
 
Cel de-al doilea eveniment - Solitare Solidare, le-a avut invitate pe Alice Marinescu și Vera Ion, într-o dezbatere extinsă cu 5 proiecții - despre situația parenting-ului în pandemie.
 
The Real Deal, cel de-al treilea eveniment-pilot al programului, a înregistrat întâlniri cu părinți din sfera artei contemporane locale și internaționale, precum: Catinca Tăbăcaru (Fondatoare Catinca Tabacaru Gallery), Suzana Vasilescu (Fondatoare Suprainfinit), Alexandru Niculescu (Co-Fondator Sandwich), Raphael Oberhuber (Director KOW Gallery), Alain Servais (colecționar și expert cultural) și Marco Curina (colecționar). Dialogul cu ultimii trei dintre ei a fost deschis de Catinca Tabacaru, în exclusivitate, în cadrul participării ei la târgul de artă Artissima, care a avut loc la Torino între 4-6 octombrie, 2022.


„Aceste episoade vor fundamenta un sezon robust cu oaspeți din diverse arii demografice”, declară Catinca Tăbăcaru, fondatoare/Catinca Tabacaru Gallery.

În cadrul celor trei episoade - The Real Deal, invitații sunt provocați să răspundă la întrebări sensibile despre: mariaj, drepturi, egalitate de șanse, diferențe de gen, nonconformism, feminism, carieră, ș.a.m.d. Răspunsurile primite în cadrul podcast-ului marchează diferite experiențe trăite de profesioniștii lumii artistice.

„La început m-am gândit că le pot face pe toate. Am deschis galeria după primele șase zile în care am născut și am continuat ca și când nu s-a întâmplat nimic”, declară Catinca Tăbăcaru în cadrul podcast-ului The Real Deal.

Una dintre întrebările picante ale podcast-ului dedicată taților din lumea artei: „Cum e mai bine, cu unul sau cu doi?” a migrat către subiecte impresionante, care reflectă tendințe actuale în cariera culturală.

„E mai bine cu doi decât cu unul singur. Am doi copii și pentru mine e super bine, nu doar pentru că îmi țin companie, dar pentru o mulțime de alte lucruri”, spune colecționarul italian Marco Curina pentru The Real Deal.

„Eu sunt fericit să am doi copii. Este mai ușor să gestionezi o joacă în doi. Chiar dacă uneori se tachinează între ei, faptul că am doi copii și nu unul, mie îmi oferă mai mult timp”, spune colecționarul Alain Servais. Totodată, acesta ne mărturisește că vine dintr-o țară unde statisticile sunt la un nivel ridicat în ceea ce privește înțelegerea diferențelor de gen: „de regulă deciziile sunt luate împreună.”


Proiectul The Real Deal este co-finanțat de Primăria Municipiului București prin ARCUB în cadrul Programului București afectiv 2022. Pentru informații detaliate despre programul de finanțare al Primăriei Municipiului București prin ARCUB, puteți accesa www.arcub.ro.

Catinca Tabacaru a fondat galeria în 2014 în New York City, unde și-a construit o reputație internațională pentru a descoperi talente unice. În 2015, Tăbăcaru a început să lucreze în Harare, Zimbabwe, împreună cu Rachel Monosov, Raphael Guilbert și numeroși artiști ai galeriei (CTG Collective), iar în 2017, au construit și deschis a doua locație a galeriei în parteneriat cu organizația locală, Dzimbanhete Arts and Culture Interactions.

În 2020, Catinca Tăbăcaru a mutat sediul principal al Galeriei de la New York la București, România.

Experiența itinerantă a galeriei se reflectă în programul internațional care include reprezentarea artiștilor de pe cinci continente, în cadrul unor rezidențe și participări frecvente la bienale internaționale.

Lucrările artiștilor din portofoliul galeriei au fost expuse și achiziționate de muzee și instituții din întreaga lume, precum: Bienala de la Veneția, Dakar, Cairo și Bamako; Muzeul Whitney (New York), Institutul de Artă din Chicago, Muzeul de Artă al Județului Los Angeles (LACMA), Muzeul Block de la Universitatea Northwestern (Illinois), Albright Knox (Buffalo), Muzeul de Artă din New Orleans (NOMA), Galeria Națională a Zimbabwe (Harare), Muzeul Național de Artă (București), BOZAR (Bruxelles), Palazzo delle Esposizioni (Roma), Kunsthaus Hamburg și Bundeskunsthalle (Bonn).

Sandwich este un spațiu condus de artiști (2016) și o galerie (2019) care beneficiază puternic de viziunea sa all-inclusive asupra lumii artei. După ce a început prin a folosi potențialul ascuns al unui spațiu rezidual între două clădiri utilitare (11 mp), Sandwich se extinde încet, dar sigur, iar acum include spațiile Sandwich Chocolat (fostă unitate de depozitare), Sandwich Sculpture (200 mp spațiu exterior nerevendicat) și Sandwich Offspace (la noile studiouri Malmaison, cu pereți interiori albi).

Sandwich a participat la LISTE Art Fair Basel (2019, 2020, 2021, 2022), ART021 Shanghai (2019), Feria Material Mexico City (2022) și Artissima Fair Torino (2022).






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si