Treceți la conținutul principal

ING Bank România devine unul dintre partenerii principali ai festivalului Summer Well

 

ING Bank România devine unul dintre partenerii principali ai festivalului de muzică alternativă Summer Well, care va avea loc în weekendul 11-13 august, pe Domeniul Știrbey din Buftea.

Summer Well, aflat la cea de-a 12-a ediție, este unul dintre cele mai așteptate și iubite festivaluri din țară. 

„Summer Well este unul dintre cele mai renumite festivaluri de muzică din România, unde creativitatea și muzica se completează pentru a le oferi participanților o experiență de neuitat. Și cum misiunea noastră ca brand este do your thing, parteneriatul care demarează la ediția din acest an a Summer Well nu este deloc întâmplător. 

ING Bank îndeamnă oamenii să aibă curajul de a fi liberi să facă lucrurile pe care le iubesc, indiferent dacă este vorba despre participarea la festivaluri de muzică, cum este Summer Well, sau de a se dedica altor pasiuni importante pentru ei”, a declarat Silvia Mihăilescu, Director Marketing şi Comunicare ING Bank România.

„Summer Well crește de la an la an, iar ediția sold out de anul trecut și primii artiști anunțați pentru 2023 sunt o dovadă a acestui lucru. Ne bucurăm să adăugăm pe lista lucrurilor care ne ajută să creștem colaborarea cu ING Bank – banca oficială a festivalului începând din acest an. Fiecare detaliu al ediției a 12-a va continua misiunea noastră începută în 2011, când ne-am propus să aducem publicului din România cei mai relevanți artiști ai momentului și să construim un festival ca o vacanță”, a declarat Claudia Cramaroc, Brand Manager Summer Well.  

Prin parteneriatul nou încheiat, ING Bank și Summer Well le oferă fanilor festivalului modalități simple și eficiente de plată, dar și posibilitatea de a descoperi serviciile și produsele ING Bank dedicate noii generații digitale native.

„Credem în lifestyle banking, iar ultimele inovații ING Bank susțin acest concept care înseamnă acoperirea nevoilor reale de zi cu zi oferindu-i clientului libertatea de a-și trăi viața așa cum își dorește, indiferent dacă vorbim despre viața personală, financiară sau profesională. Prin produsele și serviciile oferite, ne dorim să răspundem nevoilor și dorințelor clienților noștri de a putea împleti pasiunile lor și timpul liber cu responsabilitatea și preocuparea pentru un viitor financiar bun și sustenabil”, a declarat Eleni Skoura, Head of Retail Banking, ING Bank.

Pe parcursul celor 3 zile de festival de anul acesta, pe scena Summer Well vor urca artiști renumiți pe plan international, printre care Florence + The Machine, YUNGBLUD, Tom Grennan, 070 Shake, Lime Cordiale și Kid Francescoli.

Peste 80.000 de persoane au participat la ediția de anul trecut a Summer Well.

Editor online: Mihai Știrbu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si