Treceți la conținutul principal

Primul brand românesc ce organizează un festival de muzică în Emiratele Arabe Unite. Primul festival din lume ce primește aprobare pentru a-și desfășura programul zi și noapte în UAE

 


Brandul românesc SUNWAVES depășește granițele țării pentru a doua oară luna viitoare. Festivalul de muzică electronică ce a luat naștere în 2007 în Mamaia, organizează prima ediție în Emiratele Arabe Unite între 2 și 5 martie 2023.

SUNWAVES s-a remarcat cu programul non-stop, concept exportat și în Emiratul Ras Al-Khaimah, în premieră. Este primul festival de muzică desfășurat în UAE cu aprobare specială pentru a se desfășura în modul autentic ce îl caracterizează.

În Romania, SUNWAVES este cunoscut pentru numărul record de turiști străini ce vin în țară special pentru a participa la festival, ajungând la cea de-a 30-a ediție. Festivalul SUNWAVES a organizat prima ediție internațională în anul 2021, în Zanzibar - Tanzania, fiind un adevărat succes și o premieră de asemenea pentru insula Africană.

Cu un stil specific și artiști importanți internaționali și români, SUNWAVES promite turiștilor din Emiratele Arabe o experiență unică într-o locație din deșert, situată la o oră de mers cu mașina din Dubai. Turiștii pot găsi pe site-ul SUNWAVES oferte în ceea ce privește cazarea cu biletele de festival incluse, cu prețuri pornind de la 740 euro pentru două persoane și 4 zile de distracție. 

Pentru cei care nu au apucat să cumpere cadou de Valentine’s day sau de Dragobete persoanei dragi, SUNWAVES oferă un cod de reducere de 50% pentru îndrăgostiți, la orice tip de bilete. Acesta se aplică la finalizarea tranzacției pe site-ul: https://www.livetickets.ro/bilete/sunwaves-festival-sw-dunes-ras-al-khaimah-uae

SUNWAVES este primul festival românesc ce exportă un concept unic în afara țării, iar publicul se poate bucura de aceeași atmosferă precum în România, într-o oază exotică. Artiști precum Loco Dice, Seth Troxler, Dubfire, Praslea, Dan Andrei sau Rhadoo vor mixa între 2-5 martie în UAE.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si