Treceți la conținutul principal

S-a lansat concursul de eseuri Dramaturgia cool 2.0





În perioada 27 februarie– 20 martie, Teatrul de Comedie, în parteneriat cu Muzeul Național al Literaturii Române, organizează concursul de eseuri „Dramaturgia cool” ediția a II-a, adresat elevilor din clasele IX-XII din unitățile de învățământ din București, publice sau private, acreditate de Ministerul Educației Naționale.

Ediția a II-a a concursului „Dramaturgia cool” este dedicată Zilei Mondiale a Teatrului, sărbătoare internațională care a debutat în anul 1962, concurs menit să întărească puntea de legătură dintre noile generații și una dintre cele mai vechi arte din lume, arta spectacolului de teatru, cu întreaga ei complexitate, cu întreaga forță pe care o presupune conjugarea eforturilor atâtor creatori care edifică spectacolul de teatru, de la dramaturg, regizor, scenograf și actor până la personalul tehnic din spatele scenei.

Tema celei de-a doua ediții a concursului este „De ce vreau să fiu actor/regizor/scenograf?”. Concursul este deschis pentru participare până în data 20 martie  2023, iar  câștigătorii vor fi anunțați luni 27 martie, în cadrul unui eveniment special care va avea loc la Sala Nouă (str. Vineri nr. 11), începând cu ora 18.00.

Premiile stabilite de juriul format din Ioan Cristescu, Dorina Chiriac și Vladimir Anton, se vor acorda după cum urmează:

Premiu I – 500 de lei,

Premiul II – 300 de lei,

Premiul III – 200 de lei.

5 mențiuni – volume publicate sub egida MNLR.

În cadrul acestui eveniment, conf. univ. dr. Ana Maria Nistor va susține o conferință, dedicată elevilor de liceu, care se vor familiariza astfel cu elementele mai puțin cunoscute ale construirii unui spectacol de teatru. Seara se va încheia cu un concert susținut de actorul Teatrului de Comedie, Răzvan Krem Alexe.

Regulamentul concursului, formularul de înscriere și formularul de consimțământ pot fi descărcate de AICI.

 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si