Acum șase ani trăiam, în urma unui concurs pe care l-am câștigat, o experiență de cinci stele, la Cannes. AFI Cotroceni desfășoară în București, cu ocazia Sărbătorii de Paști, o campanie prin care clienții pot deveni VIP, însă de dragul amintirilor mai întâi vă voi vorbi despre ce a însemnat pentru mine experiența din 2011 pentru a vă demonstra că aceste concursuri pe bune.
Timp de 24 de ore am avut ocazia unica de a fi in centrul mondial al filmului, Festivalul de la Cannes, aflat in acest an la cea de a 64-a editie.
Atentie! Motor! Actiune!
Miercuri, 17 mai 2011, ora 12:00. Am aterizat pe aeroportul din Nisa, unde am fost intampinati de palmieri si 23 de grade C (temperatura marii - 15 grade C). Am fost condusi la Hotel Martinez - unul dintre cele trei perle ale Cannesului - cu noul Renault Latitudine, masina oficiala a festivalului. Prima impresie placuta a fost excelenta engleza a soferului nostru francez.
Dupa un drum de o jumatate de ceas pe care l-am facut in compania marii si a batranelor vile cochete, am ajuns la hotel, unde urma sa experimentam stilul de viata al unui VIP. Am fost invitati sa ne instalam intr-una dintre cele 30 de camere noi, reinventate de Marc Hertrich in stilul Art deco, am deschis larg ferestrele si am privit marea. Acest hotel a fost primul certificat Green Globe. Pont: trebuie sa incercati cremele bio de la spa-ul Sothys, situat la etajul 7 al cladirii. (Adresa Hotel Martinez: 73, la Croisette).
Un lounge vegetal si digital
Bulevardul Croazetei este un spatiu unic in care profesionistii din film vin sa lucreze si sa se odihneasca. Pe malul marii, printre celelalte loung-baruri este situata Plaja Royale. Albane Cleret si “fiicele” sale, Charlotte si Sylvie, au investit in Plaja Royale. Meniul este semnat de Thiou – chef-ul adorat de actori. La pranz, am facut cunostinta cu ceilalti castigatori din alte trei tari: Austria, Armenia, Polonia. Am revenit la hotel unde ne-am pregatit pentru aparitia pe covorul rosu. La 18:45, am coborat in lobby si ne-am asteptat ordinea pentru masina. Pe parcursul drumului, turistii se apropiau de fiecare automobil oficial pentru a vedea ce vedete transporta.
Pe covorul rosu
Teatrul Lumiere este impresionant, spatios si cuceritor, iar red carpet-ul, red steps, sutele de blitzuri si fanii te urca la inaltime. Miercuri seara, in afara competitiei, a avut loc premiera filmului "La Conquete" (Cucerirea), o pelicula de fictiune regizata de Xavier Durringer, despre ascensiunea lui Nicolas Sarkozy (interpretat de Denis Podalydes) la presedintia Frantei, in 2007. "Este povestea unui om care cucereste puterea si isi pierde sotia", dupa cum rezuma scenaristul Patrick Rotman.
Ne-am ocupat locurile in sala si am urmarit pe ecran sosirea invitatiilor intarziati. Printre acestia, electrica Milla Jovovich. In sfarsit, echipa "La Conquete" face o poza de grup si isi ocupa locurile. Filmul incepe. Dupa trei ore(!), nu am aflat nimic nou despre Sarkozy, este exact cum mi-l imaginam de la o distanta de 2.400 de kilometri. Iar a doua zi am consultat si opinia presei franceze, deloc indulgenta: „Ce dezamagire, aceasta «Conquete»! O psihologie grosiera, zero revelatii (scenariul pare o compilatie din articolele aparute in ziare, deja citite si intelese), actori lipsiti de originalitate, o realizare pasiva”, a concluzionat unul dintre criticii de film acreditati.
Seara a continuat cu o cina speciala la Le Fouquet’s. Decorul acestei luxoase braserii infiintata la Hotel Majestic dupa anul 2001 este rosu si antologic. Meniul urmeaza doua sezoane, care sunt schimbate de doua ori pe an de Bertrand Schmitt, le chef des cuisines la Majestic.
Loverboy, la Cannes
Nimeni nu doarme pe perioada festivalului, astfel ca am mers la petrecerea ocazionata de premiera filmului „Loverboy“, regizat de Catalin Mitulescu. Lungmetrajul a fost prezentat in cadrul sectiunii „Un Certain Regard“ (Un alt film romanesc care a participat la aceeasi sectiune a fost "La source des femmes", de Radu Mihaileanu).
Gazda petrecerii romanesti a fost La Mandala, unde, pe perioada festivalului, clubul Cherie Cheri s-a instalat aici sub egida Chivas. Decor super-chic, reinventat de Antoine Dray. Free drinks, un taraf adus din Romania care a interpretat muzica live, luna, nisip si... cuceritoarea Iulia Vantur. O noapte fantastica! Mai mult - protagonistii filmului: George Pistereanu si Ada Condeescu (ii stim din „Eu, cand vreau sa fluier, fluier“).
„Loverboy“ este al doilea lungmetraj din cariera lui Mitulescu (foto sus de la premiere, credit Iulia Weiss). Scenariul urmareste povestea unui tanar „specializat“ in seducerea femeilor pentru a le plasa unei retele de prostitutie. Lucrurile se complica insa dupa ce traficantul de carne vie se indragosteste de una dintre victimele sale.
Party-ul romanilor la Cannes a durat pana in zori si a starnit curiozitatea unor tineri din Germania, Ungaria, India, Japonia si, desigur, Franta.
A doua zi, micul dejun s-a transformat in pranz. La Terrasse du Relais Martinez am profitat de ocazie pentru a-mi comanda Eggs Benedict.
Dupa late breakfest, o plimbare prin oras si o jumatate de ora pentru plaja, mare, soare. Inainte de a preda camera, ne-am relaxat in lounge, unde am luat parte la Spheric Experience - o experienta 3D completa.
Dupa-amiaza am zburat catre Paris. Pana la cursa spre Bucuresti, aproape doua ore de asteptare, moment de bilant al celor 24 de ore fantastice. Asa ca ne-am facut o promisiune: sa ne revedem anual la Cannes, in luna mai :-)
Revenind în prezent, AFI Cotroceni te provoacă să faci din acest Paște o sărbătoare memorabilă, în care tu și cineva drag să jucați rolul principal și să aveți parte de o experiență de cinci stele prin cea mai recentă campanie, la finalul căreia te așteaptă un premiu cum nici nu visai.
„Câștigă o experiență de lux cu AFI Cotroceni” provoacă clienții Centrului Comercial să își redefinească look-ul și să descopere tendințele momentului în materie de fashion, beauty, tehnologie și entertainment. Până pe 14 aprilie ai un motiv în plus să vizitezi AFI Cotroceni: oricine face cumpărături de peste 300 de lei se poate înscrie în Tombola de Paște, transformând sesiunile de shopping în beneficii, promoții și surprize.
Marele premiu este o experiență de cinci stele, demnă de o vedetă, care include un răsfăț de zile mari, pentru două persoane. Câștigătorul, împreună cu cineva drag, vor fi aduși la AFI Cotroceni cu limuzina, fiind întâmpinați pe covorul roșu de un asistent personal, care le va sta la dispoziție întreaga zi. Pasul următor va fi alegerea ținutei de super star din magazinele partenere, dar și o sesiune de beauty care îi va pregăti pentru o cină specială și un film în sala VIP a Cinema City. Premiile oferite în cadrul Campaniei sunt în valoare de peste 8.000 lei. Mai multe detalii în regulament.
„Sărbătoarea de Paște înseamnă nu numai pregătiri peste pregătiri, oboseală și stres, ci poate fi și un prilej pentru relaxare și răsfăț. Am dezvoltat o campanie specială, cu un premiu surprinzător ce va face din acest Paște un moment memorabil pentru fericitul câștigător”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Manager, AFI EUROPE.
De sărbătorile pascale, AFI Cotroceni va funcționa conform programului normal.
Comentarii
Trimiteți un comentariu