Treceți la conținutul principal

Vrei să ai parte de o experiență de cinci stele?

Acum șase ani trăiam, în urma unui concurs pe care l-am câștigat, o experiență de cinci stele, la Cannes. AFI Cotroceni desfășoară în București, cu ocazia Sărbătorii de Paști, o campanie prin care clienții pot deveni VIP, însă de dragul amintirilor mai întâi vă voi vorbi despre ce a însemnat pentru mine experiența din 2011 pentru a vă demonstra că aceste concursuri pe bune.

Timp de 24 de ore am avut ocazia unica de a fi in centrul mondial al filmului, Festivalul de la Cannes, aflat in acest an la cea de a 64-a editie.   
Atentie! Motor! Actiune!
Miercuri, 17 mai 2011, ora 12:00. Am aterizat pe aeroportul din Nisa, unde am fost intampinati de palmieri si 23 de grade C (temperatura marii - 15 grade C). Am fost condusi la Hotel Martinez - unul dintre cele trei perle ale Cannesului - cu noul Renault Latitudine, masina oficiala a festivalului. Prima impresie placuta a fost excelenta engleza a soferului nostru francez.
Dupa un drum de o jumatate de ceas pe care l-am facut in compania marii si a batranelor vile cochete, am ajuns la hotel, unde urma sa experimentam stilul de viata al unui VIP. Am fost invitati sa ne instalam intr-una dintre cele 30 de camere noi, reinventate de Marc Hertrich in stilul Art deco, am deschis larg ferestrele si am privit marea. Acest hotel a fost primul certificat Green Globe. Pont: trebuie sa incercati cremele bio de la spa-ul Sothys, situat la etajul 7 al cladirii. (Adresa Hotel Martinez: 73, la Croisette).
Un lounge vegetal si digital
Bulevardul Croazetei este un spatiu unic in care profesionistii din film vin sa lucreze si sa se odihneasca. Pe malul marii, printre celelalte loung-baruri este situata Plaja Royale. Albane Cleret si “fiicele” sale, Charlotte si Sylvie, au investit in Plaja Royale. Meniul este semnat de Thiou – chef-ul adorat de actori. La pranz, am facut cunostinta cu ceilalti castigatori din alte trei tari: Austria, Armenia, Polonia. Am revenit la hotel unde ne-am pregatit pentru aparitia pe covorul rosu. La 18:45, am coborat in lobby si ne-am asteptat ordinea pentru masina. Pe parcursul drumului, turistii se apropiau de fiecare automobil oficial pentru a vedea ce vedete transporta.
Pe covorul rosu
Teatrul Lumiere este impresionant, spatios si cuceritor, iar red carpet-ul, red steps, sutele de blitzuri si fanii te urca la inaltime. Miercuri seara, in afara competitiei, a avut loc premiera filmului "La Conquete" (Cucerirea), o pelicula de fictiune regizata de Xavier Durringer, despre ascensiunea lui Nicolas Sarkozy (interpretat de Denis Podalydes) la presedintia Frantei, in 2007. "Este povestea unui om care cucereste puterea si isi pierde sotia", dupa cum rezuma scenaristul Patrick Rotman.
Ne-am ocupat locurile in sala si am urmarit pe ecran sosirea invitatiilor intarziati. Printre acestia, electrica Milla Jovovich. In sfarsit, echipa "La Conquete" face o poza de grup si isi ocupa locurile. Filmul incepe. Dupa trei ore(!), nu am aflat nimic nou despre Sarkozy, este exact cum mi-l imaginam de la o distanta de 2.400 de kilometri. Iar a doua zi am consultat si opinia presei franceze, deloc indulgenta: „Ce dezamagire, aceasta «Conquete»! O psihologie grosiera, zero revelatii (scenariul pare o compilatie din articolele aparute in ziare, deja citite si intelese), actori lipsiti de originalitate, o realizare pasiva”, a concluzionat unul dintre criticii de film acreditati.
Seara a continuat cu o cina speciala la Le Fouquet’s. Decorul acestei luxoase braserii infiintata la Hotel Majestic dupa anul 2001 este rosu si antologic. Meniul urmeaza doua sezoane, care sunt schimbate de doua ori pe an de Bertrand Schmitt, le chef des cuisines la Majestic.
Loverboy, la Cannes
Nimeni nu doarme pe perioada festivalului, astfel ca am mers la petrecerea ocazionata de premiera filmului „Loverboy“, regizat de Catalin Mitulescu. Lungmetrajul a fost prezentat in cadrul sectiunii „Un Certain Regard“ (Un alt film romanesc care a participat la aceeasi sectiune a fost "La source des femmes", de Radu Mihaileanu).
Gazda petrecerii romanesti a fost La Mandala, unde, pe perioada festivalului, clubul Cherie Cheri s-a instalat aici sub egida Chivas. Decor super-chic, reinventat de Antoine Dray. Free drinks, un taraf adus din Romania care a interpretat muzica live, luna, nisip si... cuceritoarea Iulia Vantur. O noapte fantastica! Mai mult - protagonistii filmului: George Pistereanu si Ada Condeescu (ii stim din „Eu, cand vreau sa fluier, fluier“).
„Loverboy“ este al doilea lungmetraj din cariera lui Mitulescu (foto sus de la premiere, credit Iulia Weiss). Scenariul urmareste povestea unui tanar „specializat“ in seducerea femeilor pentru a le plasa unei retele de prostitutie. Lucrurile se complica insa dupa ce traficantul de carne vie se indragosteste de una dintre victimele sale.
Party-ul romanilor la Cannes a durat pana in zori si a starnit curiozitatea unor tineri din Germania, Ungaria, India, Japonia si, desigur, Franta.
A doua zi, micul dejun s-a transformat in pranz. La Terrasse du Relais Martinez am profitat de ocazie pentru a-mi comanda Eggs Benedict.
Dupa late breakfest, o plimbare prin oras si o jumatate de ora pentru plaja, mare, soare. Inainte de a preda camera, ne-am relaxat in lounge, unde am luat parte la Spheric Experience - o experienta 3D completa.
Dupa-amiaza am zburat catre Paris. Pana la cursa spre Bucuresti, aproape doua ore de asteptare, moment de bilant al celor 24 de ore fantastice. Asa ca ne-am facut o promisiune: sa ne revedem anual la Cannes, in luna mai :-)
Revenind în prezent, AFI Cotroceni te provoacă să faci din acest Paște o sărbătoare memorabilă, în care tu și cineva drag să jucați rolul principal și să aveți parte de o experiență de cinci stele prin cea mai recentă campanie, la finalul căreia te așteaptă un premiu cum nici nu visai.
„Câștigă o experiență de lux cu AFI Cotroceni” provoacă clienții Centrului Comercial să își redefinească look-ul și să descopere tendințele momentului în materie de fashion, beauty, tehnologie și entertainment. Până pe 14 aprilie ai un motiv în plus să vizitezi AFI Cotroceni: oricine face cumpărături de peste 300 de lei se poate înscrie în Tombola de Paște, transformând sesiunile de shopping în beneficii, promoții și surprize.
Marele premiu este o experiență de cinci stele, demnă de o vedetă, care include un răsfăț de zile mari, pentru două persoane. Câștigătorul, împreună cu cineva drag, vor fi aduși la AFI Cotroceni cu limuzina, fiind întâmpinați pe covorul roșu de un asistent personal, care le va sta la dispoziție întreaga zi. Pasul următor va fi alegerea ținutei de super star din magazinele partenere, dar și o sesiune de beauty care îi va pregăti pentru o cină specială și un film în sala VIP a Cinema City. Premiile oferite în cadrul Campaniei sunt în valoare de peste 8.000 lei. Mai multe detalii în regulament.
„Sărbătoarea de Paște înseamnă nu numai pregătiri peste pregătiri, oboseală și stres, ci poate fi și un prilej pentru relaxare și răsfăț. Am dezvoltat o campanie specială, cu un premiu surprinzător ce va face din acest Paște un moment memorabil pentru fericitul câștigător”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Manager, AFI EUROPE.
De sărbătorile pascale, AFI Cotroceni va funcționa conform programului normal.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si