Treceți la conținutul principal

FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași

 


FCB Bucharest câștigă pitch-ul de creație și strategie pentru brandul Zinba®, din portofoliul Antibiotice Iași, și semnează comunicarea celui mai nou unguent pentru prevenirea și tratarea infecțiilor cutanate.

Spotul TV prezintă situații de viață reale care devin, pentru fiecare dintre noi, pași mărunți spre propria dezvoltare.

„De fiecare dată când ne julim, ne tăiem sau ne ardem zicem, mai tare sau mai încet: <<Au!>>. Este interjecția <<universală>> prin care noi reacționăm la micile accidente de care avem parte pe pielea noastră. Ce am făcut a fost să transpunem vizual aceste senzații, într-un mod creativ cât mai memorabil și de impact. Pe de altă parte, cum „au” este și verb, ne-am folosit de acest dublu sens pentru a introduce Zinba® cât mai firesc în poveste”, a declarat Costin Milu, Creative Director FCB.

Toată lumea se rănește (tăieturi, arsuri, julituri), însă nu oricine știe ce e de făcut când se întâmplă asta sau are la îndemână soluția rapidă de intervenție. Scopul campaniei este ca Zinba® să se facă auzit și remarcat, printr-o comunicare cu o componenta emoțională puternică.

„Fiind un brand nou, scopurile principale au fost awareness-ul și comunicarea clară a beneficiilor. Însă nu oricum, ci pe un ton familiar, prietenos. La urma urmei, ne bucurăm cu toții când medicul este un super specialist, dar și un om cald și empatic. Ne-am dorit, deci, ca Zinba® să se remarce, dincolo de argumentele raționale, printr-o personalitate prietenoasă și deschisă, pe care oamenii să o simtă „de-a casei” și care să fie convingătoare, simpatică și memorabilă pentru întreaga familie”, declară Corina Anghel, Head of Strategy FCB.

„Lansarea produsului farmaceutic Zinba® este rezultatul unui proces în care știința companiei Antibiotice s-a împletit armonios cu creativitatea agenției în găsirea soluțiilor clare și eficiente de comunicare. Campania a fost concepută pentru a reflecta acest echilibru și pentru a comunica într-un mod memorabil angajamentul nostru față de sănătatea și bunăstarea celor din jur.

Mulțumim echipei FCB Bucharest, care a făcut posibilă dezvoltarea conceptului de comunicare. Eficiența și siguranța terapeutică sunt pilonii de bază ai produsului, care au prins contur în conceptul creativ AU nevoie de Zinba®. Împreună, am reușit să comunicăm indicațiile principale ale medicamentului într-un mod memorabil!”, declară echipa implicată în această campanie din partea companiei Antibiotice.

Campania rulează pe TV, la radio, în digital (MAX) și in-store.

Echipa FCB:  Corina Anghel - Head of Strategy, Costin Milu - Creative Director, Loredana Moga  - Senior Copywriter, Iulia Strejan - Senior Art Director, Simina Lambrino - Client Service Director, Miruna Atomei - Account Director.

Editor on-line: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Chery se lansează oficial în România, prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA

  - AUTO ITALIA, parte a Grupului Samelet, a fost desemnat importator oficial al mărcii Chery în România. -  Lansarea modelelor Chery marchează extinderea brandului pe o piață strategică din Europa Centrală și de Est. -  Gama de modele va include SUV-urile din familia TIGGO. Chery, cel mai mare exportator de autoturisme din China pentru al 22-lea an consecutiv, intră oficial pe piața din România prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA, companie parte din Grupul Samelet. Acordul va permite comercializarea locală a modelelor SUV din gama TIGGO începând cu a doua jumătate a anului 2025. Cu o prezență în peste 110 țări și regiuni și peste 15 milioane de utilizatori globali, dintre care 4,5 milioane în afara Chinei, Chery își continuă expansiunea internațională și va lansa modelele produse în serie din familia TIGGO pe mai multe piețe din Europa în cursul acestui an, transmițând un mesaj puternic la nivel global privind nivelul tehnologic al brandului Chery. Compania e...

Optzeci de ani de la Holocaustul romilor. Nu vă vom uita!

  Cu sprijinul Institutului European al Romilor pentru Artă și Cultură (ERIAC) , am participat, pe 02 august 2024,  la ceremonia de comemorare a crimelor împotriva a 4.300 de romi și Sinti de către trupele SS la Auschwitz-Birkenau. În istoria mai largă a Holocaustului romilor, 500.000 de Sinti și romi au fost exterminați sistematic în Europa ocupată de naziști. Poem de Mihai Știrbu [Micaela De Carrera]: Îmi astup urechile să nu vă aud strigătele, Dar ele sunt prea puternice. Ce inimă înghețată să ai! Să nu-ți pese. Să nu te dărâme, Să nu-ți fie milă. O, tu! Paharul pe care mi l-ai întins e plin de lacrimi... Viețile voastre s-au scurs, Iar noi rămânem cu sufletele sfărâmate. Ce să ne mai spunem? Cum să învățăm să trăim fără voi? Te știu de mică, Și acum îl văd pe tatăl tău cât de bucuros a fost când ai venit pe lume. De-ar fi știut ce va urma... Fraților, Surorilor Miroase a sfârșit aici, Și nu-mi e bine. Cui îi e bine? O floare în amint...

Chery dă startul: Primele mașini au fost trimise spre România

  Pe 4 iunie 2025, Chery Automobile a organizat primul transport oficial de vehicule către România din Wuhu, China, marcând un nou moment important în extinderea globală a companiei. Această livrare semnalează nu doar intrarea oficială a Chery pe piața europeană, ci și poziționarea României drept una dintre primele piețe strategice ale brandului în regiune. Transportul include modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 , disponibile atât în versiuni cu motor termic (ICE), cât și hibride plug-in (PHEV). Aceste modele îmbină tehnologia avansată Chery cu principii de mobilitate inteligentă și ecologică, oferind astfel consumatorilor europeni o experiență de condus eficientă, fiabilă și modernă. Transportul include modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 , disponibile atât în versiuni cu motor termic (ICE), cât și hibride plug-in (PHEV). Aceste modele îmbină tehnologia avansată Chery cu principii de mobilitate inteligentă și ecologică, oferind astfel consumatorilor europeni o experiență de condus eficientă, ...