FCB Bucharest
câștigă pitch-ul de creație și strategie pentru brandul Zinba®, din portofoliul
Antibiotice Iași, și semnează comunicarea celui mai nou unguent pentru
prevenirea și tratarea infecțiilor cutanate.
Spotul TV prezintă situații de viață reale
care devin, pentru fiecare dintre noi, pași mărunți spre propria dezvoltare.
„De fiecare dată
când ne julim, ne tăiem sau ne ardem zicem, mai tare sau mai încet: <<Au!>>. Este interjecția <<universală>> prin
care noi reacționăm la micile accidente de care
avem parte pe pielea noastră. Ce am făcut a fost să transpunem vizual aceste
senzații, într-un mod creativ cât mai memorabil și de impact. Pe de altă parte,
cum „au” este și verb, ne-am folosit de acest dublu sens pentru a introduce
Zinba® cât mai firesc în poveste”, a declarat Costin Milu, Creative
Director FCB.
Toată lumea se
rănește (tăieturi, arsuri, julituri), însă nu oricine știe ce e de făcut
când se întâmplă asta sau are la îndemână soluția rapidă de
intervenție. Scopul campaniei este ca Zinba® să se
facă auzit și remarcat, printr-o comunicare cu o componenta emoțională
puternică.
„Fiind un brand nou, scopurile principale au fost awareness-ul și comunicarea clară a beneficiilor. Însă nu oricum, ci pe un ton familiar, prietenos. La urma urmei, ne bucurăm cu toții când medicul este un super specialist, dar și un om cald și empatic. Ne-am dorit, deci, ca Zinba® să se remarce, dincolo de argumentele raționale, printr-o personalitate prietenoasă și deschisă, pe care oamenii să o simtă „de-a casei” și care să fie convingătoare, simpatică și memorabilă pentru întreaga familie”, declară Corina Anghel, Head of Strategy FCB.
„Lansarea
produsului farmaceutic Zinba® este rezultatul unui proces în care știința companiei
Antibiotice s-a împletit armonios cu creativitatea agenției în găsirea soluțiilor
clare și eficiente de comunicare. Campania a fost concepută pentru a reflecta
acest echilibru și pentru a comunica într-un mod memorabil angajamentul nostru
față de sănătatea și bunăstarea celor din jur.
Mulțumim echipei FCB Bucharest, care a făcut posibilă
dezvoltarea conceptului de comunicare. Eficiența și siguranța terapeutică sunt
pilonii de bază ai produsului, care au prins contur în conceptul creativ AU nevoie de Zinba®. Împreună, am reușit
să comunicăm indicațiile principale ale medicamentului într-un mod memorabil!”,
declară echipa implicată în această campanie din partea companiei Antibiotice.
Campania rulează pe
TV, la radio, în digital (MAX) și in-store.
Comentarii
Trimiteți un comentariu