Treceți la conținutul principal

FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași

 


FCB Bucharest câștigă pitch-ul de creație și strategie pentru brandul Zinba®, din portofoliul Antibiotice Iași, și semnează comunicarea celui mai nou unguent pentru prevenirea și tratarea infecțiilor cutanate.

Spotul TV prezintă situații de viață reale care devin, pentru fiecare dintre noi, pași mărunți spre propria dezvoltare.

„De fiecare dată când ne julim, ne tăiem sau ne ardem zicem, mai tare sau mai încet: <<Au!>>. Este interjecția <<universală>> prin care noi reacționăm la micile accidente de care avem parte pe pielea noastră. Ce am făcut a fost să transpunem vizual aceste senzații, într-un mod creativ cât mai memorabil și de impact. Pe de altă parte, cum „au” este și verb, ne-am folosit de acest dublu sens pentru a introduce Zinba® cât mai firesc în poveste”, a declarat Costin Milu, Creative Director FCB.

Toată lumea se rănește (tăieturi, arsuri, julituri), însă nu oricine știe ce e de făcut când se întâmplă asta sau are la îndemână soluția rapidă de intervenție. Scopul campaniei este ca Zinba® să se facă auzit și remarcat, printr-o comunicare cu o componenta emoțională puternică.

„Fiind un brand nou, scopurile principale au fost awareness-ul și comunicarea clară a beneficiilor. Însă nu oricum, ci pe un ton familiar, prietenos. La urma urmei, ne bucurăm cu toții când medicul este un super specialist, dar și un om cald și empatic. Ne-am dorit, deci, ca Zinba® să se remarce, dincolo de argumentele raționale, printr-o personalitate prietenoasă și deschisă, pe care oamenii să o simtă „de-a casei” și care să fie convingătoare, simpatică și memorabilă pentru întreaga familie”, declară Corina Anghel, Head of Strategy FCB.

„Lansarea produsului farmaceutic Zinba® este rezultatul unui proces în care știința companiei Antibiotice s-a împletit armonios cu creativitatea agenției în găsirea soluțiilor clare și eficiente de comunicare. Campania a fost concepută pentru a reflecta acest echilibru și pentru a comunica într-un mod memorabil angajamentul nostru față de sănătatea și bunăstarea celor din jur.

Mulțumim echipei FCB Bucharest, care a făcut posibilă dezvoltarea conceptului de comunicare. Eficiența și siguranța terapeutică sunt pilonii de bază ai produsului, care au prins contur în conceptul creativ AU nevoie de Zinba®. Împreună, am reușit să comunicăm indicațiile principale ale medicamentului într-un mod memorabil!”, declară echipa implicată în această campanie din partea companiei Antibiotice.

Campania rulează pe TV, la radio, în digital (MAX) și in-store.

Echipa FCB:  Corina Anghel - Head of Strategy, Costin Milu - Creative Director, Loredana Moga  - Senior Copywriter, Iulia Strejan - Senior Art Director, Simina Lambrino - Client Service Director, Miruna Atomei - Account Director.

Editor on-line: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Optzeci de ani de la Holocaustul romilor. Nu vă vom uita!

  Cu sprijinul Institutului European al Romilor pentru Artă și Cultură (ERIAC) , am participat, pe 02 august 2024,  la ceremonia de comemorare a crimelor împotriva a 4.300 de romi și Sinti de către trupele SS la Auschwitz-Birkenau. În istoria mai largă a Holocaustului romilor, 500.000 de Sinti și romi au fost exterminați sistematic în Europa ocupată de naziști. Poem de Mihai Știrbu [Micaela De Carrera]: Îmi astup urechile să nu vă aud strigătele, Dar ele sunt prea puternice. Ce inimă înghețată să ai! Să nu-ți pese. Să nu te dărâme, Să nu-ți fie milă. O, tu! Paharul pe care mi l-ai întins e plin de lacrimi... Viețile voastre s-au scurs, Iar noi rămânem cu sufletele sfărâmate. Ce să ne mai spunem? Cum să învățăm să trăim fără voi? Te știu de mică, Și acum îl văd pe tatăl tău cât de bucuros a fost când ai venit pe lume. De-ar fi știut ce va urma... Fraților, Surorilor Miroase a sfârșit aici, Și nu-mi e bine. Cui îi e bine? O floare în amint...

NASTY, documentar coprodus de HBO, va fi pe Max în România pe 24 mai

  Ilie Năstase, „băiatul rău” al tenisului, este personajul principal din „NASTY”, un nou documentar care prezintă viața și cariera sa. Coprodus pentru Max de HBO Documentaries Europe și Libra Films, documentarul va fi lansat în 23 de țări în săptămâna lansării platformei de streaming Max în Europa, la scurt timp după proiecția pe care o va avea la Cannes. „NASTY” este produs de Cosmin Hodor, Tudor Giurgiu (Libra Films) și de Hanka Kastelicová & Tereza Bóna Keilová, de la Warner Bros. Discovery. “ NASTY a fost o călătorie incredibilă pentru mine, o călătorie minunată pe calea amintirilor. Până acum, reacția publicului a fost extraordinară. Mă bucur foarte mult că documentarul va fi difuzat pe Max în Europa și că mai mulți oameni au șansa de a-l viziona. Nu este doar un film despre tenis, ci și un film despre o altă epocă a sportului, despre prietenie, despre munca grea și despre ce înseamnă să rămâi credincios ție însuți. Este ceea ce am făcut întotdeauna. Am făcut-o în felul...

Întâlnirile JTI aniversează 25 de ani cu B. DANCE, pentru prima dată în România

  Compania B. DANCE vine în premieră în România, la cea de-a XXV-a ediție a Întâlnirilor JTI , cu spectacolul „Alice”, pe 20 și 21 iunie, ora 19:30, la Teatrul Național București și pe 24 și 25 iunie, la Centrul cultural Ion Besoiu, în cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS). „Alice” a apărut ca urmare a colaborării B. DANCE, din Taipei, condusă de coregraful Po-Cheng Tsai, cu compania Tanz Luzerner Theater, coordonată de Kathleen McNurney. Spectacolul reimaginează opera literară clasică plasând-o într-o lume fantastică, la confluența cu măiestria Zen. Potrivit paginii oficiale a B. DANCE, spectacolul atrage cu o coregrafie uluitoare, costume haute couture și o scenografie elegantă, într-o "țară a minunilor" cu o atmosferă stranie și profund psihologică. Un labirint de oglinzi, proiecții artistice și desene cu cerneală în alb-negru unesc poezia și basmul, precum și cultura occidentală și cea orientală. „Dansul lui Po-Cheng Tsai este foarte dinamic. Com...