Treceți la conținutul principal

20 de organizații din întreaga țară au trecut printr-un proces de transformare digitală

 

20 de organizații non-profit mici din întreaga țară au beneficiat de servicii profesioniste de comunicare și au trecut printr-un proces de rebranding, în urma căruia au primit un kit complet de transformare digitală, de la logo până la website, în cadrul proiectului DOORS.

Acesta a pornit din dorința de a susține inițiative civice cu buget redus, aflate la început de drum, iar comunicarea eficientă a cauzelor sociale s-a numărat printre obiectivele principale ale proiectului.

Proiectul DOORS - Dezvoltarea Organizațională a ONG-urilor din România pentru Sustenabilitate, derulat de Fundația Regală Margareta a României în parteneriat cu Nedland Kultur, cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021, urmărește dezvoltarea și sustenabilitatea a 20 ONG-uri care desfășoară activități în domeniile social, educație, sănătate, civic, cultural și mediu din zone geografice insuficient deservite, ce dispun de resurse umane și financiare limitate.

Ca parte a procesului lor de dezvoltare organizațională, au primit consultanță în domeniul comunicării și un kit de transformare digitală, realizate de agenția Idea Perpetua. Astfel, cele 20 de organizații non-profit care acționează în zone insuficient deservite din județele Arad, Bacău, Bistrița-Năsăud, București, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Ialomița, Mureș, Suceava, Teleorman, Timiș, Vâlcea și Vrancea sunt gata să treacă la următoarea etapă de dezvoltare, să comunice și să atragă fonduri din comunitate cu noi identități vizuale, pagini de social media și site-uri moderne, care să le reflecte misiunile lor civice și activitatea în beneficiul comunităților din care fac parte.
Kit-ul de transformare digitală include: realizarea sau modernizarea logo-urilor, elaborarea manualelor de brand, deschiderea sau actualizarea paginilor de Facebook, dezvoltarea de website-uri. Pe parcursul proiectului, Fundația Regală Margareta a României a oferit organizațiilor beneficiare oportunitatea de a fi parte dintr-un proces complex de transformare, prin sprijinul unei echipe de experți cu vastă experiență în dezvoltare organizațională, comunicare și fundraising.
Pe lângă elaborarea de kit-uri de rebranding și transformare digitală, programul include și training și mentorat în dezvoltare organizațională, eficientizarea procedurilor interne, o metodologie de bună guvernanță și practici intergeneraționale, derularea de evenimente și acțiuni de consultare cu stakeholderi în fiecare din cele 20 de comunități.
Scopul proiectului DOORS răspunde misiunii Fundației Regale Margareta a României de a descoperi și inspira lideri să creeze comunități durabile și autonome.
Proiect derulat de Fundația Regală Margareta a României în parteneriat cu Nedland Kultur, cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021. Scopul proiectului este dezvoltarea și sustenabilitatea a 20 ONG-uri care desfășoară activități în domeniile social, educație, sănătate, civic, cultural și mediu din zone geografice insuficient deservite, ce dispun de resurse umane și financiare limitate.

Editor on-line: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si