Treceți la conținutul principal

Angie Tribeca și Mike & Molly vin la Warner TV în luna mai

 



Serialele de comedie „Angie Tribeca”, cu Rashida Jones în rol principal, și „Mike & Molly”, cu Melissa McCarthy și Billy Gardell, au premiera în luna mai la Warner TV.

„Angie Tribeca” va debuta pe 4 mai 2024 la Warner TV, urmând să fie difuzate câte două episoade sâmbăta și duminica, în prima parte a zilei.

Serialul creat de Nancy Carell și Steve Carell îi are în centru pe Angie Tribeca, detectiv care acționează solitar, și o echipă de detectivi dedicați din poliția din Los Angeles. Ei investighează cele mai grave cazuri, de la uciderea unui ventriloc până la o serie de sinucideri ale unor brutari. Nominalizat de două ori la premiile Primetime Emmy, serialul are patru sezoane care au fost lansate între 2016 și 2018. Din distribuție fac parte Jere Burns, Hayes MacArthur și Andree Vermeulen. Printre starurile care apar în serial se numără Chris Pine, James Franco și Bobby Cannavale.

„Mike & Molly” va debuta la Warner TV pe 21 mai. De luni până vineri vor fi difuzate câte două episoade.

Mike este polițist, iar Molly e învățătoare. Amândoi au probleme cu greutatea și frecventează întrunirile Overeaters' Anonymous. Aici se și cunosc. Devin un cuplu și serialul prezintă toate peripețiile din relația lor. Din distribuția producției cu șase sezoane lansate între anii 2010 și 2016 fac parte Reno Wilson, Katy Mixon, Swoosie Kurtz, Luis Mustillo și Rondi Reed. „Mike & Molly”, creat de Mark Roberts, a câștigat, între altele, două trofee Primetime Emmy - pentru cea mai bună actriță în rol principal într-un serial de comedie (Melissa McCarthy) și pentru imagine.

 

Editor on-line: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si