Treceți la conținutul principal

A debutat episodul final al serialului Shogun pe Disney+. Întregul sezon al serialului este disponibil acum pentru vizionare

 

„Shōgun” a cucerit inimile telespectatorilor - atenția acordată detaliilor, scenariul și peisajele sunt doar câteva dintre elementele care asigură o experiență incredibilă pentru oricine decide să vizioneze acest serial. Intriga politică din Japonia feudală a secolului al XVI-lea va ține publicul în suspans până la final. Ultimul episod din „Shōgun” este acum disponibil pe platforma Disney+, astfel încât cei care doresc pot acum să vizioneze toate episoadele fără întrerupere.

Acțiunea este plasată în timpul erei Keichō, când Țara florilor de cireș era condusă de shoguni. Confruntându-se cu un război civil, cunoscut în istorie sub numele de Bătălia de la Sekigahara, Lordul Yoshii Toranga îl întâlnește în drumul său pe navigatorul britanic John Blackthorne. Acesta din urmă, îi oferă în schimbul salvării sale, cea mai valoroasă monedă de schimb a strategului și anume informații care îl pot ajuta pe Toranga să încline balanța victoriei în favoarea sa.

Producătorii și creatorii serialului s-au asigurat că întreaga poveste este autentică până la ultimul detaliu. Minunatele costume poartă publicul înapoi în timp și îl fac să se îndrăgostească de cultura Japoniei.

„Înainte de a începe filmările, am împrumutat multe articole vestimentare din Japonia. Le-am urmărit cu atenție, studiind modul în care au fost concepute și realizate. Prototipurile personajelor noastre sunt personalități cunoscute în istoria Japoniei și prețuite în această țară. Am vrut să am cea mai mare grijă de ele”, spune Carlos Rosario, designerul costumelor, care a folosit numai țesături japoneze pentru un plus de realism. În același timp, make-up artistul Rebecca Lee a folosit pentru acest serial o paletă de culori tradiționale și autentice din Japonia secolului al XVII-lea.

„Atunci când nu acorzi atenție detaliilor, este suficient ca un singur element să fie eronat pentru ca personajele, peisajele sau dialogul să își piardă autenticitatea, iar spectatorii să nu se mai lase purtați în vremurile pe care noi le prezentăm”, declară Toru Harada, unul dintre consultanții serialului.

Narațiunea meticuloasă, realismul aproape palpabil și imaginile demne de cinematografie au făcut ca serialul să câștige o bază de fani loiali care așteaptă cu nerăbdare episoadele viitoare. Chiar înainte de finalul sezonului, mulți critici au declarat că „Shōgun” este serialul eveniment al anului. Cu atât mai mult, disponibilitatea ultimului episod este o veste bună pentru noii telespectatori care doresc să se adâncească în dilemele morale ale unei așezări japoneze din vremuri străvechi.

Shōgun de la Studiourile FX este creat de Rachel Kondo și de Justin Marks, iar Marks fiind showrunner și producător executiv alături de Michaela Clavell, Edward L. McDonnell, Michael De Luca și Kondo. Alături de Cosmo Jarvis care îl interpretează pe John Blackthorne, serialul are o distribuție japoneză foarte apreciată, o premieră pentru o producție americană, care îî include pe Hiroyuki Sanada alias Lord Yoshii Toranaga, Anna Sawai alias Toda Mariko, Tadanobu Asano alias Kashigi Yabushige, Hiroto Kanai alias Kashigi Omi, Takehiro Hira alias Ishido Kazunari, Moeka Hoshi alias Usami Fuji, Tokuma Nishioka alias Toda Hiromatsu, Shinnosuke Abe alias Buntaro, Yuki Kura alias Yoshii Nagakado, Yuka Kouri alias Kiku, and Fumi Nikaido alias Ochiba no Kata.

Întregul sezon al serialului "Shōgun" este disponibil acum exclusiv pe Disney+.

Datorită funcției de control parental, Disney+ rămâne o experiență de vizionare adecvată pentru toți membrii familiei. Abonații pot stabili limite de acces la conținut pentru adulți și pot crea profiluri protejate prin PIN, alături de profilurile deja existente pentru copii.

Editor on-line: Mihai Știrbu, Jurnalism cu S.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si