Treceți la conținutul principal

Fii în inima copiilor născuți prematur pe viață



În România, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sănătății în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului (IOMC) “Alfred Rusescu”, unul din zece copii se naște prematur, având nevoie de atenție specială chiar din prima oră de viață.
Nașterea înainte de termen îi lasă bebelușului mai puțin timp pentru dezvoltarea și maturizarea intrauterină, printre consecințe numărându-se greutatea scăzută la naștere și riscul crescut de apariție a afecțiunilor medicale, inclusiv respiratorii, digestive sau oftalmologice.
Cunosc persoane care s-au născut prematur și s-au dezvoltat normal pentru că în maternitățile unde au deschis ochii pentru prima oară erau dotate cu incubatoare.
Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, susține pentru cel de-al cincilea an consecutiv, lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.
Timp de 8 săptămâni, începând cu data de 16 februarie 2017, românii sunt invitați să susțină din inimă copiii născuți prematur, în mod simbolic, pe Facebook, în campania manifest „Fii în inima lor pe viață”, un nou capitol al inițiativei caritabile Grijă pentru Copii.
Campania de anul acesta – „Fii în inima lor pe viață” – a pornit de la ideea că atunci când ești alături de cineva într-un moment greu, îi rămâi în inimă pentru totdeauna. Mecanismul campaniei îndeamnă la susținerea cauzei printr-un gest simbolic, acela de a da „love” postărilor de campanie care vor fi publicate, în următoarea perioadă, pe pagina oficială de Facebook Dorna România (www.facebook.com/Dorna.Romania/), pe cea a Simonei Halep                          (www.facebook.com/simonahalep/) și pe cea a Salvați Copiii România (www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/).
Obiectivul campaniei este de a strânge mai mult de 100.000 de inimi care să „bată” pentru copiii născuți prematur, iar Dorna va răspunde acestui demers de susținere oferind echipamente medicale de specialitate către maternitățile din România, prin intermediul Salvați Copiii România.

În cei cinci ani, de când am deschis acest nou front pentru combaterea mortalității infantile, Salvați Copiii România a contribuit la salvarea a peste 24.000 de copii. Sprijinind cauza copiilor născuți prematur, care luptă pentru a supraviețui în maternitățile în care vin pe lume, e ca și cum ai dărui ceva din tine, din trupul tău și din viața ta. Astfel, oferindu-ne, simbolic, inima acestor copiii absolut extraordinari care, secundă de secundă, se luptă cu determinare să supraviețuiască, donăm, de fapt, viață”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.



Tinem legatura si la Jurnalismcus

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si