Treceți la conținutul principal

M-a ferit Dumnezeu: 1 din 2 români a avut o relație la birou

La primul loc de muncă era cât pe ce să am o aventură. Amândoi aveam relații stabile, dar tachinarea noastră, vârsta și hormonii ne făceau să ne imaginăm cum luăm trenul spre munte. Ne-am oprit la timp, iar acum de două ori pe an ne urăm reciproc La mulți ani!

Sunt curios dacă studiul de mai jos vorbește și despre relațiile extraconjugale ale românilor cu un coleg sau o colegă de serviciu.

Relațiile amoroase la birou sunt mult mai frecvente decât ar putea crede mulți dintre noi. În condițiile în care petrecem în interes de serviciu o parte semnificativă din viață, șansele de a ne găsi jumătatea în timpul orelor de program sunt, din punct de vedere statistic, extrem de mari. Acest lucru este confirmat și de către cel mai recent studiu eJobs derulat în luna februarie și care arată că 56% dintre români au avut o relație la birou - pentru 45% a fost o relație serioasă, de lungă durată, în timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventură.

Oarecum surprinzător, în segmentul de vârstă 18-25 de ani ponderea celor care nu au avut o relație de dragoste la job are nivelul cel mai ridicat (60%), pondere egală cu cea a respondenților cu vârste între 25-55 ani care au confirmat astfel de relații.

În ceea ce privește partenerul, 25% dintre respondenți spun că au avut o relație cu un coleg sau cu o colegă, 12% au avut o relație cu un furnizor sau partener extern, iar 19% este ponderea celor care au recunoscut că au avut o relație cu superiorul direct.

Marea majoritate a celor implicați într-o relație amoroasă la locul de muncă erau singuri la acel moment (62%), 18% erau deja într-o relație, iar 20% au recunoscut că erau căsătoriți.

Povești cu happy-end

25% dintre cei care au avut o relație la locul de muncă au ajuns la altar de mână cu colegul sau colega de birou, ponderea fiind mai mare în rândul femeilor (28% femei vs. 20% bărbați).

La întrebarea "Ce influență a avut relația la locul de muncă asupra carierei tale", 17% au spus că unul dintre parteneri a trebuit să părăsească compania în următorul an. Cu o pondere apropiată - 16%, sunt cei care au afirmat că relația de la locul de muncă i-a ajutat să se dedice și mai mult jobului, în timp ce doar 7% dintre respondenți afirmă că relația i-a ajutat să avanseze în carieră. În restul cazurilor, relația nu a influențat evoluția profesională a respondenților.

Sondajul eJobs a fost efectuat la nivel naţional, în perioada 1-12 februarie 2017, pe un eşantion de 1.242 de respondenți, cu vârste curprinse între 18 și 55 de ani. 2 din 3 respondenți sunt femei și mai mult de jumătate dintre aceștia au vârsta cuprinsă între 25 și 40 de ani.

Tinem legatura si la Jurnalismcus

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si