Treceți la conținutul principal

Putem face fericiți două mii de pacienți fără venituri ai fundației Policlinicii Sociale Regina Maria în doar 45 de secunde



De peste șase ani, Fundația Policlinici Sociale Regina Maria, oferă gratuit servicii medicale de bază pacienților fără venituri și fără asigurări de sanatate. În 2016, numărul acestora a ajuns la 2.000 de persoane înscrise în Policlinica Socială Baba Novac, din București.

Campania “45 de secunde pentru fericire” își propune să aducă în atenția tuturor angajaților posibilitatea de transforma,în doar 45 de secunde, un formular 2% într-o sursă de fericire pentru beneficiarii fundației, fără niciun cost.


În 2016, peste 3 milioane de români majori, nu sunt asigurați la sănătate, conform statisticilor oficiale ale CNAS. 2.000 dintre cei care locuiesc în București au accesat în mod gratuit serviciile medicale de bază ale Policlinicii Sociale Baba Novac.  Peste 6 milioane de angajați români pot utiliza facilitatea fiscală de direcționare a 2% din impozitul pe profit din 2016 către o organizație non-profit.  


“Campania “45 de secunde pentru fericire” este despre momentele autentice de fericire dintr-o zi, despre clipele de bucurie gratuite pe care le putem crea pentru cei din jurul nostru cu un simplu gest. Mecanismul campaniei îndeamnă la susținerea misiunii noastre de a oferi sănătate și demnitate și este o invitație adresată românilor care cred că fericirea stă în gesturi simple de ajutor, acordate fix în momentul în care avem nevoie. Facilitatea 2% este un act de bunătate și fericire pe care orice angajat român îl poate  face cu un minim efort”, a declarat Cristiana Mateoiu, director executiv al Fundației Policlinici Sociale Regina Maria.


În doar 45 de secunde, aceștia pot completa un formular 230 și pot face fericiți într-un mod rapid pacienții care au nevoie lunar de servicii medicale și tratament medicamentos. Obiectivul campaniei este de a strânge fondurile necesare pentru a acoperi serviciile medicale oferite gratuit lună de lună pacienților înscriși și de a sprijini echipa medicală.


Timp de 3 luni, mai precis până pe 20 mai, românii sunt invitați să susțină echipa medicală și voluntarii din Policlinica Baba Novac prin depunerea formularului 2% într-unul dintre cele 8 hotspoturi de fericire din București și din Clinceni: Policlinica Socială Baba Novac (Str. Dristorului nr 88), Policlinica Socială Sala Palatului sau Cafeneaua Socială Sheida (Str. Ion Câmpineanu nr 23), Centrul Educațional Băneasa (Str. Constantin Dobrogeanu Gherea nr 23), Afterschool “Micul Prinț” (Șoseaua Principală nr 1, Clinceni), Storage Room (Str. Smârdan nr 35), Freddo (Str. Smârdan 24), Club Bound (Str. Smârdan 36) sau la sediul Fundației Policlinici Sociale Regina Maria (Str. Gârlei nr 88). Mai mult, cei care vin și lasă un formular completat în hotspotul de fericire de la Cafeneaua Socială Sheida vor primi de la echipa fundației pe loc, un produs-surpriză (o cafea de specialitate , un ceai aromat sau o bautura racoritoare).

Policlinica Socială Baba Novac este un program dedicat persoanelor fără venituri, lansat de Fundația Policlinici Sociale Regina Maria în 2011. Numărul pacienților care au nevoie de aceste servicii a crescut foarte mult de la an la an, iar anul trecu, cu sprijinul companiilor și a donatorilor individuali și cu servicii stomatologice gratuite dedicate copiilor pacienților sociali și  un grup de suport psihologic pentru pacientele bolnave de cancer. Astfel, au fost acordate 5.640 de consultații, din care 1.791 de consultații de medicină internă, 2622 de stomatologie, 296 de ginecologie și 241 consultații psihologice.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d

Farmacia Tei și Bebe Tei vor fi deschise și la Craiova, în ElectroPutere Mall

  Grupul francez de real estate Catinvest își completează mixul de retail și aduce brandurile Bebe Tei și Farmacia Tei pentru prima dată în Craiova. Bebe Tei și Farmacia Tei vor fi deschise în vara acestui an în ElectroPutere Mall, vor ocupa o suprafață de aproximativ 2.400 de metri pătrați și vor comercializa peste 60.000 de produse din toate categoriile de interes, de la dermato-cosmetice și cosmetice, puericultură mică și mare, îngrijire mama și bebe, alimentație sănătoasă, jucării, medicamente cu și fără rețetă medicală și până la produse veterinare. „Ne-am propus ca în fiecare an să avem câte trei deschideri în provincie și ne bucurăm că din vară vom fi prezenți cu conceptul nostru și în Craiova, în ElectroPutere Mall. Este o deschidere importantă în strategia noastră de extindere, și suntem convinși că Bebe Tei și Farmacia Tei vor avea un impact pozitiv în rândul clienților centrului comercial”, a declarat Roxana Maftei , fondatoarea Farmacia Tei. Printre mărcile sonore și cu pre

Aprozar La Strada, locul in care Radu vinde, cu voie buna, fara sictir, legume, fructe si zarzavaturi de la producatori locali

In preajma zilei lui de nastere, Radu Chirita si-a facut un cadou la care se gandea inca din 2014. A depasit teama de necunoscut si si-a deschis, la 34 de ani, un aprozar in apropriere de Primaria Sectorului 1. Spatiul din Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 88, unde din iarna functioneaza Aprozar La Strada , a fost ocupat inainte de un fast-food  care nu avea foarte multi clienti, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva locuitorii zonei sunt mai receptivi in a savura legume si fructe decat o saorma cu de toate. Radu spune ca a ales acest bulevard destul de minutios. Trebuia sa indeplineasca cateva criterii bine stabilite, cum ar fi: trafic pietonal, vizibilitate stradala si sa fie in proximitatea locuintelor, de preferat blocuri mari si inalte :-). Intamplator sau nu, Radu Chirita a copilarit intr-un bloc comunist, care avea la parter un aprozar. In 2014, s-a gandit pentru prima data sa deschida un astfel de business insa, frica, teama de necunoscut l-au determinat sa-si