Treceți la conținutul principal

Frumoasa şi Bestia – Descoperim împreună secretele de la castel

Înainte de a ne bucura de povestea fermecătoare şi de personajele îndrăgite, să aflăm câteva lucruri mai puţin cunoscute despre filmul „Frumoasa şi Bestia” care revine pe marile ecrane din 17 martie.

Știi sigur despre ce este vorba în film, dar uite câtev detalii despre producție:
1. Pe durata producţiei, au fost folosite peste 8.700 de lumânări ca decor pe platourile de filmare.

2. Podeaua din sala de bal din castelul Bestiei a fost realizată din peste 3.600 mp de marmură falsă, iar designul său este inspirat de modelul tavanului din Benedictine Abbey din Braunau, Germania. Cele 10 candelabre de sticlă din sala de dans sunt inspirate de candelabrele din Versailles. Acestea au fost mătuite, acoperite cu materiale textile şi luminate de multe lumânări.

3. Aproximativ 1.500 de trandafiri roşii au fost crescuţi sau cumpăraţi în timpul producţiei, aceştia fiind utilizaţi pentru cercetare sau ca decor pe platou.

4. Pădurea fermecată care înconjoară castelul Bestiei a cuprins mulţi copaci adevăraţi, garduri vii, un lac îngheţat şi 20.000 de ţurţuri. Realizarea acestui decor a durat 15 săptămâni.

5. Rochia galbenă a lui Belle a fost realizată din aproximativ 55 de metri de organza satinată. Pentru crearea ei au fost necesari peste 900 de metri de aţă şi peste 12,000 de ore de muncă. Rochia a fost împodobită cu 2,160 de cristale Swarovski.

6. În timpul producţiei, departamentul de costume s-a ambiţionat să creeze costume realizate într-un mod etic şi sustenabil. Materialele organice au fost alese de la furnizori care îşi plătesc echitabil angajaţii şi care sunt atenţi cu mediul înconjurător. Lucrând în colaborare cu Eco Age şi Green Carpet Challenge, departamentul de costume a folosit coloranţi naturali, eliminând cu atenţie apa reziduală.

7. O echipă de producţie formată din 1,000 de oameni a lucrat contra cronometru pentru a proiecta, a construi şi a decora platourile imense de filmare.

8. Phillipe, calul lui Belle (Emma Watson) şi al lui Maurice (Kevin Kline) este jucat de trei cai diferiţi, iar doi dintre ei au fost vopsiţi zilnic pentru a semăna între ei.

9. Emma Watson (Belle), Emma Thompson (Mrs. Potts), Luke Evans (Gaston) şi Nathan Mack (Chip) îşi sărbătoresc cu toţii ziua de naştere pe 14 aprilie.

10. Froufrou, căţelul doamnei Garderobe (Audra McDonald) şi a maestrului Cadenza (Stanley Tucci), este jucat de Gizmo, un căţeluş luat dintr-unul dintre cele mai vechi şi mai celebre centre de salvare a animalelor din Marea Britanie.

11. Stema castelului Bestiei este reprezentată de un leu, un mistreţ şi anagrama „WD”. Anagrama are menirea de a reprezenta un personaj fictiv, William Devereaux, dar te poate duce cu gândul şi la Walt Disney.

12. Câteva dintre versurile originale scrise de Howard Ashman pentru cântecele „Gaston” şi „Frumoasa şi Bestia” nu au fost folosite în filmul animat, dar au fost adăugate în adaptarea live-action.

Filmul „Frumoasa şi Bestia” va avea premiera pe 17 martie 2017, fiind disponibil în format 3D (subtitrat şi dublat), IMAX 3D (subtitrat) şi 4DX 3D (subtitrat şi dublat). Biletele s-au pus deja în vânzare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d