Treceți la conținutul principal

Efectele acordului cu WWF (World Wildlife Fund): Brico Dépôt România “taie” colaborarea cu austricii de la Schweighofer


Brico Dépôt România lucrează cu ONG-uri și alți actori ai industriei și societății civile pentru a rezolva cauzele defrișărilor și pentru a crea schimbări pozitive în gestionarea pădurilor din România. În decembrie 2016, ei au dezvoltat un parteneriat cu WWF (World Wildlife Fund) prin care s-au angajat să lucreze cu furnizori de lemn autorizat și care sunt preocupați de protejarea pădurilor virgine și a pădurilor cu valoare ridicată de conservare în România.


Astfel că, Brico Dépôt România a sistat aprovizionarea cu produse din lemn provenind de la producătorul austriac Holzindustrie Schweighofer.

Christian Mazauric, CEO Brico Dépôt România, spune:”Dorim să oferim spre vânzare produse din lemn care au o sursă de proveniență 100% sigură, permițând clienților noștri să facă alegeri durabile. Tot lemnul din gama noastră de produse este auditat în mod responsabil, fiind aprobat de comisii recunoscute și competente, cum ar fi FSC și PEFC”.

Brico Dépôt România a sistat comenzile de produse către grupul austriac, folosind furnizori alternativi ce dețin certificarea FSC, și nicio comandă nu va mai fi plasată către Schweighofer Group fără acordul FSC.

Brico Dépôt România colaborează strâns cu furnizorii săi pentru a se asigura că aceștia respectă reglementările aflate în vigoare, folosind auditori independenți, dar și că pun în aplicare programele de formare a lanțului de aprovizionare.

Foto: (c) Mircea Struteanu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d