Treceți la conținutul principal

Electric Castle 5 - șansa unei generații de artiști români



Aproape 100 de artiști români din toate genurile muzicale vor concerta pe scenele festivalului, de la nume consacrate la trupe și DJ aflați la început de carieră. Ați auzit de Mr. Jurjak? Dar de BAB sau The Wax Road? E momentul să descoperiți tineri artiști care spun deja foarte mult prin muzica lor, chiar dacă nu au avut șansa de a evolua pe mari scene. Fidel viziunii sale de a deveni o platformă de promovare pentru artiștii talentați din România, Electric Castle include în programul celei de-a 5-a ediții aproape 100 de artiști români, din toate stilurile muzicale. Mulți dintre ei sunt nume consacrate, dar în egală măsură au fost invitați artiști aflați la primul show în fața unui public internațional.
Publicul festivalului va fi cu siguranță fericit să (re)descopere în 2017 trupe care sunt foarte apropiate evenimentului și care au deja o istorie în industria muzicală românească, alături de un număr considerabil de fani. Șuie Paparude, Subcarpați, Golan, Coma, Lună Amară, Robin & The Backstabbers, The Mono Jacks sunt cele mai noi confirmări. Macanache, „poetul de meserie, crescut la periferie”, vine la Electric Castle în gașcă, alături de cei șase trupeți ai săi din The Putreds, iar Byron vine pentru prima dată la Bonțida, o potrivire perfectă dintre acest „Electric Marching Band” și festival.
Organizatorii deschid odată cu a cincea ediție o întreagă lume muzicală, promovând artiști mai puțin cunoscuți, dar a căror confirmare la Electric Castle este o primă garanție a talentului lor. Un exemplu: The Wax Road, din Republica Moldova sau, cum le place lor să se prezinte, o „trupă rock din Europa de Est”. Și-au lansat albumul de debut, „Rambler in The Dark”, pe 1 decembrie 2016, iar stilul lor îmbină în mod inedit influențe blues-rock, hard-rock și rock’n roll.
Foarte cunoscuți în Timișoara şi pe cale de afirmare în întreaga ţară, BAB au deja trei albume, după trei ani de când s-au lansat, în 2014. Muzica lor e electro-experimental, cu influențe de blues, jazz și soul. Mr. Jurjak e regizorul  și muzicianul bucureștean George Petrosel. Albumul său solo se numește „Lemon Blues”, de pe care au apărut 4 single-uri, toate combinând influențe de blues, electro, psihedelic și rock.
Sunt doar câteva exemple, cărora li se adaugă zeci de artiști din zona muzicii electronice de toate genurile, de la techno la dub sau electro jazz.
„Pentru un artist, mai ales aflat la început de drum, e fascinant să vezi în fața scenei un public care vorbește engleză, maghiară, daneză sau germană. Oameni care nu înţeleg aceeaşi limbă se pot totuşi conecta prin muzică. Pentru ei, importantă este calitatea artistului și mai puțin notorietatea lui. Acesta e spiritul publicului de la Electric Castle și prin acest public poate crește expunerea internațională a trupelor românești”, explică Andi Vanca, director de comunicare al festivalului.
Lista completă a artiștilor români ce vor fi prezenți, la Bonțida, între 12 și 16 iulie, o puteți vedea aici https://electriccastle.ro/line-up

Abonamentele pentru cea de-a 5-a ediție rămân în vânzare la prețul de 399 de lei până în 23 Martie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d