Treceți la conținutul principal

SLAINTE: urarea care leagă peste 70 de milioane de oameni de St. Patrick’s


17 martie este ziua în care milioane de „pinturi” se ciocnesc, de la Dublin la Dubai, din Londra la Lima, din Paris la Sydney sau Stockholm - oriunde pe glob, cuvântul de bază al zilei de 17 martie este: sărbătoare”.
Legătura dintre St.Patrick și Guinness ţine de moştenirea culturală a Irlandei și este întărită de faptul că această bere promovează buna-dispoziție și prietenia, oferind prilejul potrivit pentru reuniunile între prieteni și sărbătorirea valorilor comune. Povestea berii începe în anul 1759, când Arthur Guinness a achiziţionat fabrica de bere St. James’ Gate din Dublin, Irlanda.
În fiecare an, diverse obiective turistice din diferite colţuri ale lumii sunt luminate în verde cu prilejul St. Patrick’s Day. Anul acesta, One World Trade Center din New York, primăria Londrei şi turnul Heron, precum şi Plaça de Catalunya din Barcelona şi Cloth Hall din Ypres au răspuns pozitiv iniţiativei Tourism Ireland. De asemenea, în Irlanda se respectă tradiţia celebrului festival de St. Patrick’s Day – în 2017, acesta va avea loc în perioada 16-19 martie.
Guinness ne invită din nou să petrecem ca un irlandez în cinstea Sfântului Patrick (17 martie). Românii sunt aşteptaţi să se alăture distracției specific irlandeze la cea mai mare petrecere de după Anul Nou. În weekendul 17-19 martie manifestările culminează cu cele mai verzi petreceri Guinness în puburile partenere din toată țara.
Surprizele stau sub conceptul Let’s Get Together! for St. Patrick’s Weekend”, menite să redeschidă apetitul pentru petrecerile împreună cu prietenii. Astfel, se dă undă verde la sărbătoare în stil irlandez pentru toți iubitorii de bere de calitate.
În 141 de locaţii partenere din ţară, pinturile aduc premii speciale pentru consumatori. Până pe 18 martie, în şapte oraşe din ţară: Bucureşti, Cluj, Oradea, Iaşi, Constanţa, Timişoara, Braşov, patrula Guinness va încuraja oamenii să descopere filtrele petrecerii în stil irlandez în aplicația dedicată, bucurându-se de o amintire-foto cu cei dragi.

Deși mâine e zi de muncă, pe mine mă veți găsi în această seară la petrecerea Guinness să învăț cuvinte irlandeze.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d