Treceți la conținutul principal

A face sau a nu face “Schimb de mame”



E duminică seara în familia X. După ce au mâncat cu toții, tatăl coboară la parter în camera lui pentru a urmări un post de știri, iar mama, rămasă la etaj cu nepoțica ei, ia telecomanda și schimbă fiecare canal până ajunge la Prima TV. Începe Schimb de mame, emisiunea emblemă pentru acest post de televiziune, în care ni se arată cum se trăiește de fapt  în România.

Mi-e greu să cred că nu știi ce este “Schimb de mame”, mai ales că titlul emisiunii spune tot. Se iau două familii din două zone diferite ale țării, una mai modestă spre săracă, iar alta mai înstărită, și pentru o săptămână mamele fac schimb între ele: cea bogată merge într-un sat unde drumurile nu sunt astfaltate, iar WC-ul e în curte, iar cea săracă va trăi bine, la bloc și căldura orașului, văzând poate pentru prima dată cum arată o familie funcțională.

M-aș fi așteptat ca oamenii care își deschid casele pentru telespectatori să și facă ordine înainte de a începe filmarea, și să ne dea motive să-i votăm pentru că aceasta e o emisiune concurs (pemiul pentru cea mai votată mamă este de 2.000 de euro). Poate mai rele decât mamele certărețe care nu mișcă un deget sunt tații leneși. Da, e România în care bărbații nu fac nimic, nu lucrează, nu își ajută soțiile la treburile gospodărești și nu se luptă pentru a le aduce copiilor pâinea pe masă.

Duminică, 5 martie 2017 de la ora 20.30, Prima TV dă startul celui de-al 24-lea sezon al celui mai longeviv reality-show-ului din România.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DWMT la CONAC, festivalul care îmbină arta contemporană și muzica eclectică pe o moșie plină de istorie

  DWMT la Conac , în colaborare cu POINT , va avea loc pe 8-9 iulie 2023 la Conacul Udriște Năsturel și va fi un festival de două zile, un pic altfel. O îmbinare a artei recente, new media și muzică eclectică, pe o moșie plină de castani și flori, care găzduiește cel mai vechi monument de arhitectură civilă românească din piatră. DWMT la Conac aduce împreună cu POINT o experiență nouă și inedită pentru publicul din România, care caută să experimenteze ceva diferit. Acest eveniment este o combinație de artă, new media și muzică eclectică, menite să ofere o nouă perspectivă asupra entertainmentului. Printre elementele-cheie se numără instalații sonore, vizuale, sculpturi, cât și o expoziție temporară gândită și curatoriată de MARe, numită „Castelul destinelor încrucișate.’’ Astfel, festivalul de la Conacul Udriște Năsturel va fi nu doar un showcase muzical sincretic, ci și o oportunitate pentru publicul să descopere arta contemporană românească. Expoziția propusă și curatoriată de

Biz Sustainability Summit debutează pe 22 mai, la București

  Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit . Sub motto-ul „ BE THE CHANGE ”, acesta debuteaza luni, 22 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest. Biz Sustainability Summit va aduce în fata publicului sesiuni inspiraționale, dar și prezentări aplicate ale unor strategii care funcționează. Invitați din toată țara, dar și din străinătate, vor discuta aplicat despre cum deciziile de acum pot modela viitorul  într-o direcție corectă. Brandurile și companiile sustenabile formează o comunitate de lideri inspirați care stimulează inovația în mediile de business din care fac parte, pentru a oferi noi valori și perspective. Astăzi, a face lucruri punctuale în domeniul sustenabilității nu mai este suficient. Importantă este gândirea strategică pe termen lung, iar asta înseamnă ca toți cei implicați să asculte cu adevărat problemele societății. La Summit se va vorbi despre sustenabilitate dintr-o nevoie concretă, dar și grijă pentru viitor.

Costin Milu este noul Creative Director al FCB Bucharest

  Costin (Cos) Milu se alătură FCB Bucharest în calitate de Creative Director, într-o etapă efervescentă pentru agenție. Cu o experiență de 20 ani în advertising, a coordonat proiecte din arii diverse, câștigând numeroase premii, printre care: Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or. În ultimii ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Propaganda, DDB România și Tempo Advertising România.  „Era timpul să mă întorc la o multinațională, ca să păstrez un echilibru aproape perfect în CV. Acum mai serios, mă bucur că am ajuns într-o agenție cu multe planuri și ambiții, într-un loc foarte uman, cu mulți oameni talentați, cu background-uri diferite și într-un sediu foarte cool. Ce ne propunem? În primul rând, să lucrăm cu pasiune și să ne simțim bine împreună. Apoi, să facem cât mai multe proiecte relavante pentru clienții actuali și să fim cât mai activi pe zona de new business”, afirmă Costin Milu (Creative Director FCB). „Suntem entuziasmați să d